Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Je opa was/is een wijs man!
Ik heb zelf nu ook een peesblessure, ben nog wel geschikt voor recreatie![]()
Er wordt zoveel verzwegen dat het denk ik alleen maar voor een verkoper spreekt als er dingen eerlijk verteld worden.
Damelza schreef:Ik ben gisteren eigenlijk wel bij een heel leuk paard wezen kijken, uiteraard aan de andere kant van NL. Mocht ook gelijk op bosrit dus dat was ook wel erg fijn.
Nu wil ik wel graag laten keuren, zijn er mensen bekend met fijne keuringsartsen in de buurt van Varsseveld?
ruitje schreef:Ik heb teveel ongelukken gezien met Tinkers denk ik. We fokken er zelf met 1, maar heb teveel net geïmporteerde/al 4 keer verkocht geweest in NL in handen gehad. Ons type pensionstal trekt veel Tinker eigenaren aan.
Zitten ook mafkezen bij hoor
Oh, en gezondheidsissues... daar heb je er ook veel van...
_Tarzan schreef:Als ik de tinkers bij ons op stal bekijk zou ik er never nooit opstappen, die doen allemaal precies waar ze zelf zin in hebben en hebben echt schijt aan de ruiter, ook bij de allerkleinstenGeef mij maar 10000x liever m'n Spanjaard hoor!
ruitje schreef:Ik denk nu: Jezus, het is ook nooit goed. Dat paard heeft een genezen peesblessure. 9.5 van de 10 eigenaren zou dat niet delen en de kans dat het uit een keuring komt is ook klein. Als het verder zou passen zou ik gaan kijken en eventueel die pees laten checken door een DA.
ZE is voor mij trouwens wel een dealbreaker. Ik ben te lui voor dekens wisselen