Ik heb vroeger altijd een leren halster willen hebben voor mijn verzorgpaard. Maar toen was ik een arme student. Ondertussen niet meer dus heb ik een mooi halster gekocht, met korting want ze blijven duur

Vandaag was de nieuwe inrijd ruiter geweest. Dat ging echt heel goed! Hij wilde ook niet aan de longeerlijn, maar gewoon meteen los. Dat vond ik wel wat spannend want Pharon is altijd nog vast aan de longe geweest. Maar zelfs een klein drafje was gelukt!

De ruiter gaf wel aan dat hij mogelijk last heeft van zijn tanden. Nu ben ik ook niet van gister en had ik datzelfde idee/gevoel ook al. Maanden geleden heb ik al om de tandarts gevraagd maar dat laten rusten. Nu zag eigenaar de noodzaak wel en dus heeft hij direct gebeld. En vanmiddag kon de veearts meteen de tanden doen, want zij moest toch al komen voor een merrie van de eigenaar.
Alle drie de jonkies dus ook een behandeling gehad. Nu even twee weken geen bit in.
Bij Pharon zijn twee wolfkiesjes verwijderd. Eentje daarvan zat precies op de plek waar het bit zat. Dus blij dat ze er nu uit zijn!