We zaten een beetje met de handen in het haar omdat hij steeds uitbrak als ik Arendo uit de wei haalde. Nadat iemand opperde dat hij misschien wel ontevreden was dat zijn baasje steeds met een ander bezig was, besloten die theorie eens uit te testen. 1-2x per week is het nu volledig Ismoli tijd en krijgt hij een hoop 1-op-1 tijd en aandacht van me.Geloof het of niet, maar hij is spontaan gestopt met uitbreken en gaat nu lekker met Cerano spelen als ik met Arendo aan het werk ga.

Gisteren opnieuw een mestonderzoek op de post gedaan. Hopelijk is hij nu van zijn spoelworminvasie af. Hij heeft in ieder geval geen mestwater meer

Hij blijft ondertussen gestaag verder groeien. Ondertussen al 1m35
Nog 3cm en hij is even groot als oudtante Skola. Ik gok dat hij uiteindelijk tussen 1m40 en 1m45 gaat uitkomen. Mooie maat 
Wel even goed bijvoeren nu. Hij steekt zoveel energie in groeien en verharen dat hij weer gewicht begint te verliezen... Hij staat nu goed, ik probeer te voorkomen dat hij magerder wordt.
Ik geloof niet dat hij dat erg vindt
Bietenpulp en grasmix is héérlijk!

Van EPG 1200 naar 0. Helaas nog wel 400 EPG aan bloedwormen, wat blijkbaar vaker zou voorkomen na het behandelen van spoelwormen. Dus hij moet daarvoor nog eens ontwormd worden en opnieuw controle na 6/7 weken. Dan zou alles eruit moeten zijn. Gelukkig is hij superbraaf met de wormspuit, dat was met mijn KWPN altijd een robbertje knokken...