Maarja ze blijft hier ook wel achter staan.. De andere twee paarden zijn braaf achter het enkel hoge draadje gebleven en nu is het overal weer in elk geval een meter hoog zonder los wapperende lussen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dan heb je in de weinige buiten plekken ook nog degene met teveel modder en dan moet je dus ietsje verder rijden

we slapen nu in de woonkamer haha.
en zo kan hij ook wat verdienen om leuke dingen te doen
. Achja dat komt ook wel weer goed.

marketing en online sales. Ik begin per 1 juni, dus ik heb nog lekker wat tijd voor het huis en papierwerk voor immigratie etc
dus dat is ook erg relaxed
ik zag het gebeuren.. Ze stond naast dat ding en werd toen weggejaagd. Gelukkig is het maar oppervlakkig geschaafd maar ze vond het zelf erg pijn doen en het werd vlug dik. Dus ik heb 10 minuten gekoeld en klei erop gedaan. ze loopt er trouwens goed op, na het behandelen ging ze in een galopje weg
en nu schraapt en trilt ze niet meer dus het doet niet zo heel zeer meer
Hopelijk komt t snel goed
Komt helemaal goed met jouw zorgen! Ben je niet bang voor een dierenarts te moeten bellen daar in Denemarken?
Hopelijk blijkt het zo oppervlakkig en is het been morgen weer dun, ze kan hem gelukkig goed in beweging houden. Furst schreef:Hahaha, Mel heeft wat last van aanstelleritis?Komt helemaal goed met jouw zorgen! Ben je niet bang voor een dierenarts te moeten bellen daar in Denemarken?
en tja wat moet dat moet. Gelukkig is het paarden houden verder in het dagelijks leven een stuk goedkoper dan in nl.. zo kunnen we een beetje sparen voor het geval dat dat nodig is
.
binnenkort kunnen we daar ook in aan de slag
ik heb me aangesloten bij de hoefsmid en dierenarts van mijn stalgenoot.