Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Swift schreef:Leuk dat je volgt Volte!
Skyla heeft vannacht en vanmorgen meer gelegen dan anders. En ze poept ook nog steeds veel! Toen ik haar mee wilde nemen voor een wandelingetje raakte mijn Haflinger ruin (de leider van de kudde) helemaal in paniek. Skyla vond het ook niet relaxed dus we zijn maar weer omgekeerd. Ik heb haar nog even los gelaten in de tuin en daar heeft ze nog even heen en weer gerend en ging toen zelf naar haar eigen stukje terug. Onze andere Shetlander blijft nu heel veel bij Skyla in de buurt en maakt veel contact met haar (terwijl ze nooit dikke vriendinnen waren em zij het het zwaarste te verduren had van Skyla's aanvallen).
Vandaag mocht ik ineens wel uitgebreid aan Skyla's buik voelen en tegen haar aan staan, ik heb het idee dat ik wel wat voelde maar ik weet het niet helemaal zeker...
Swift schreef:Vanavond de hele avond in de weer geweest, er werd vlakbij vuurwerk af gestoken en de kudde ging op de kletter. Skyla wilde mee en knalde door de draden. Zag het al aankomen op de camera maar was net te laat. Helaas ging Skyla zodra ze in de kudde was meteen weer onze andere Shetlander in elkaar schoppen. Zo jammer want anders had ze best nog even bij de kudde mogen blijven in deze spannende tijd met vuurwerk. We hebben Skyla in de stal gezet, ik bleef met mijn dochter bij haar terwijl mijn man de omheining repareerde. Skyla was compleet gestresst en helemaal aan de diarree, super zielig...
We hebben nu overal extra hekken gemaakt en we hebben een stuk van de rest van de kudde afgesloten zodat ze niet meer zo ver van Skyla weg kunnen gaan.
Swift schreef:Ja was echt heel naar Monique1963, Skyla was ook zo gestresst... Vannacht heb ik weinig geslapen en veel gecheckt maar ze is gelukkig rustig gebleven.
Het ging tot een paar weken geleden heel goed met Skyla in de kudde. De kudde was heel fijn en stabiel. Skyla en onze andere Shetlander waren niet de beste vriendinnen maar konden prima bij elkaar staan of samen liggen slapen. Ze waren beide mild van karakter en conflict vermijdend. De andere Shetlander was wel de baas over Skyla maar daar legde Skyla zich heel goed bij neer en het kwam nooit tot ruzie of gedoe. Skyla is heel plotseling 180 graden omgedraaid in gedrag...
Beide dames samen in betere tijden:
[ [url=m/X66zUi.jpg]Afbeelding[/url] ]