Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze is echt een speciaal paard.

Ik wil haar ook steeds knuffelen omdat ze nu zo fluffy is, dat vindt ze gelukkig allemaal wel gezellig. We doen dan wat trucjes in de wei en vandaag ben ik even op haar rug gesprongen, vindt ze ook allemaal wel leuk. Word altijd een beetje warm van binnen na dit soort dagen met haar, dat ze me graag opzoekt in het donker en met me meeloopt en gezellig bij me wil zijn. Zo'n goed paard! 
Ze heeft het naar haar zin op de wei tussen de rest en kan lekker hard racen als ze wil, waar ze ook wel gebruik van maakt.
Stom, maar paarden kunnen slecht groen zien en het was dus een ding van groen gemêleerd paracord. We maken een nieuwe versie met wat upgrades, die wordt mooi oranje want ze pakt ontzettend graag oranje dingen vast. Het is zo typisch, ik kan dus aan niemand vragen hoe zij dit hebben opgelost, ik ken weinig mensen met boogschietende paarden.

De standaard zit al een jaar tegen het achterwiel van mijn fiets aan waardoor hij altijd een beetje op de handrem staat, ik had alleen niet bedacht dat dat ook voor slijtage aan de band kan zorgen
En ik balen, want ik heb geen auto en heb de fiets echt voor alles nodig, en hem even in de bus doen om naar de fietsenmaker te gaan gaat me ook niet lukken.

En kunnen alles nu dus opsturen voor verdere analyse. Mariett schreef:. Het is zo typisch, ik kan dus aan niemand vragen hoe zij dit hebben opgelost, ik ken weinig mensen met boogschietende paarden.

Mariett schreef:vikawiek schreef:Weinig, maar dus niet nul
Klopt![]()
Een vriendin van me is er met haar paardje ook net mee begonnen, kunnen haar Runa en mijn Marie uiteindelijk tegen elkaar, is het planAlleen omdat ze het ook nog niet zo lang doet heeft zij dit soort trucjes ook nog niet helaas.

vikawiek schreef:Waar kan ik kaartjes halen, dit moet ik zien
Het is een rij-overall van Kramer en hij is wind- en waterdicht. Hierin ga ik de winter wel overleven denk ik!