Prima2Donna schreef:@SansaS ik vind jouw reacties niet fair. De meesten hier reageren uit eigen ervaring en dat is precies waarvoor ik het bericht plaatste. Het onderste uit de kan willen trekken? Ik heb al gezegd mijn vraag naar beneden bij te stellen aan de hand van wat hier gezegd wordt. Dat ik een ander begrip had van wat normaal is om te vragen van een leaser, betekent niet dat ik niks van jullie aantrek. Hoe ik mijn tijd met mijn paard indeel is niet waar het om gaat, dit is hoe het voor mij het beste werkt. Verkopen kan altijd nog, genieten van de tijd die ik nu met haar heb niet.
Ik reageer toch ook uit eigen ervaring? Dat ik een bijrijder heb die mijn paard ook als eigen mocht beschouwen omdat ik aan de kankerbehandelingen zit en nooit wat aan haar gevraagd heb aan vergoeding omdat ik heel dankbaar ben ik een fijn en betrouwbaar iemand heb. Die 200 euro willen laten betalen vind ík bizar. Maar daar denk jij anders over prima
maar je vroeg ervaringen en ik lees heel.wat mensen die hetzelfde als ik zeggen. Wees blij je iemand hebt ipv geld ervoor vragen.