SansaS schreef:Zonder je bijrijder stond het paard alleen gras te eten en kun je er waarschijnlijk helemaal niet meer zo op wegrijden?
Dat is nogal uit verhouding getrokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SansaS schreef:Zonder je bijrijder stond het paard alleen gras te eten en kun je er waarschijnlijk helemaal niet meer zo op wegrijden?
Prima2Donna schreef:@SansaS ik vind jouw reacties niet fair. De meesten hier reageren uit eigen ervaring en dat is precies waarvoor ik het bericht plaatste. Het onderste uit de kan willen trekken? Ik heb al gezegd mijn vraag naar beneden bij te stellen aan de hand van wat hier gezegd wordt. Dat ik een ander begrip had van wat normaal is om te vragen van een leaser, betekent niet dat ik niks van jullie aantrek. Hoe ik mijn tijd met mijn paard indeel is niet waar het om gaat, dit is hoe het voor mij het beste werkt. Verkopen kan altijd nog, genieten van de tijd die ik nu met haar heb niet.
Misslev schreef:Als je eigenlijk eerst voor 3 dagen 75 euro had willen vragen, dan is dat 25 euro per dag. Als je het heel simpel wilt houden is het dan nu 5x 25 euro en kom je op 125 uit. De naam bijrijder of leaser maakt dan ook niks uit, behalve dat je bijrijder hetzelfde meer dagen gaat doen. Het is vooral jouw initiatief/belang om de dagen op te hogen als ik het goed begrepen heb, dat en dat je tevreden bent over je bijrijder zou ik ook mee laten wegen in wat je beslist.
SansaS schreef:Maar wat is je punt dan precies?
Een ander moet jouw hobby betalen omdat je het paard ook niet meer weg wil doen maar er geen tijd voor hebt? Of nee niet wil maken. Dat is je eigen keuze natuurlijk.
Knijp in je handjes met een bijrijder die zoveel voor jou en je paard doet ipv het onderste uit de kan willen trekken aan betaling.
josien_m_ schreef:SansaS schreef:Maar wat is je punt dan precies?
Een ander moet jouw hobby betalen omdat je het paard ook niet meer weg wil doen maar er geen tijd voor hebt? Of nee niet wil maken. Dat is je eigen keuze natuurlijk.
Knijp in je handjes met een bijrijder die zoveel voor jou en je paard doet ipv het onderste uit de kan willen trekken aan betaling.
Nee, foute voorstelling van zaken: de ander betaalt haar eigen hobby!