), wat gaaf! En ook dat je in de paddock geweest bent! Wie heb je allemaal ontmoet?Wat fijn dat je met Gerrit nu geen angst meer hebt! Dat is zo'n fijn gevoel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), wat gaaf! En ook dat je in de paddock geweest bent! Wie heb je allemaal ontmoet?Texas02 schreef:F2 en F3 kijk ik inderdaad ook (maar dan op F1TV ipv in het echt), wat gaaf! En ook dat je in de paddock geweest bent! Wie heb je allemaal ontmoet?
Wat fijn dat je met Gerrit nu geen angst meer hebt! Dat is zo'n fijn gevoel!
Maar daar kan ik dan natuurlijk niks aan doen.
Earth schreef:ADHD is het denk ik niet, maar bedankt voor de tip. Heb al wel eens een ADD/ADHD onderzoek gehad, maar daar kwam niks uit.
Self learned helplessness herken ik wel meer. Soms ben ik heel passief in het aanpakken van zaken. Ik wil heel veel, teveel dan en dan raak ik ook ewer overspoeld en ga ik vast zitten. Ik probeer idd nu kleinere doelen te stellen, zodat ik niet vast kom te zitten op de bank. Maar dat is lastig als je slecht in je vel zit. Depressie helpt dan zeker niet mee.

Gelukkig begint dat steeds meer uit mijn systeem te raken, en als dat in mijn hoofd sluipt dan kan ik dat nu heel makkelijk ombuigen.
En voel me nu een stuk beter, terwijl ik dat niet eens had verwacht.
Heel goed gedaan!
Het is leuk om met Gerrit te werken en met de eigenaar samen is het altijd gezellig wanneer we samen trainen. Momenteel is het weer gewoon niet ideaal, ik heb gemerkt dat mijn lijf de kou niet helemaal goed kan handelen, dus besloten dat als de gevoelstemp onder nul ligt, ik niet ga rijden. Dan hoef ik ook niet met mezelf in debat of ik wel of niet ga, maar gewoon duidelijke grenzen voor mezelf maken werkt goed. De eigenaar is daar heel chill over, dus dat is wel fijn. Ik kan niet wachten tot het weer beter wordt, en ik ga ook graag lessen maar dat is met dit weer gewoon nog niet helemaal haalbaar.
Texas02 schreef:Jij ook al met de hoofdpijn? Hier net zo en iemand van stal ook.. Geen idee of dat in de lucht zit ofzo, het is om gek van te worden.. Beterschap!