Heb zelf 1 x pony's verkocht, doe ik nooit meer. Wat een stress... Dieren waren net obesitas-af...dame vond ze te dun. 1 had een blessure, in advertentie op fb is dit al benoemd. Dame vond het dierenmishandeling. Na blijven spammen met negatieve berichten heb ik haar geblokkeerd. Heeft ze vervolgens een vriendin als nep-koper laten bellen, en mijn woorden verdraaid op fb groep 'opgelicht in de paardenwereld' gegooid.
 Nee, ik slaap niet naast de paarden. Ik kan geen garantie geven dat ze nooit onzinnig op wei onderuit zijn gegaan. Dit werd 'ze geeft na lang doorvragen toe dat de rug kapot is'. En uiteraard had die vriendin geen budget voor aanschaf pony vanwege zielig verhaal, maar ze bood wel een heel goed huis.  
 Tja. Ik hoop dat het afgelopen jaren toch nog een beetje goed is gekomen met beide dames.
Veel succes, TS, en alsjeblieft....blijf de extremen delen!

ik denk niet dat ze bedoelt dat je het verzint 

. Was die niet gewend zei ze (dat bleek) en toen mijn man hem even vast wilde houden, wilde hij wegrennen. Dus heel bang voor mannen, niet handig. Uiteindelijk in galop gekregen met zijn kop in de lucht, en schuin de bochten door. Onze conclusie was dat hij balans miste, op dat vlak leek het een groene pony. Dat was niet wat wij zochten. En ook niet wat in de advertentie stond.                                                         
 ben blij dat ik geen paarden hoef te verkopen.
  Er staan nog genoeg pony's op sporthorses onder de €10.000 hoor, maar een sportpaard van 10.000 vinden die ook nog gezond is is een stuk moeilijker. Een 3 jarig springpaard wat een beetje leuk kan springen vind je al niet voor de €15.000