Maar ik vind het zeker niet veel geld. Sterker nog ik vind het goedkoop. Als ik in jou situatie zou zitten had ik het helemaal niet gedaan of er gedeeltelijk vrij voor nemen (en die kosten dan doorrekenen) ik denk dat ze ervan uitgaan dat de verzorger het allemaal wel even regelt.
Om even een prijs vergelijking te geven heel anders. Onze kat gaat een maand ui logeren. Dat is veel minder werk en kost ons meer

Ik zou zelf vooral eerst kijken of het haalbaar is kwa tijd. En dan lekker een prijs rekenen die ze elders ook zouden moeten betalen en dat komt al gauw op 10-15 euro per dag per paard (bij 2 voerbeurten en stal) de 2 extra keren dat je moet gaan zou ik zelfs nog extra voor rekenen. Zij kiezen een routine die fijn werkt als je zelf je paard aan huis hebt maar niet als iemand speciaal 4x moet komen. Ik zou dat ook bespreken of dat anders kan.
Ik zou het verzorgpaard wel gratis doen. Mits dat met een normale routine kan en evt kijken of de buren een oogje in het Zijl houden. Zelf zou ik niet afspreken om 4x per dag erheen te gaan. Dan regelen ze nog maar iemand erbij