Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ketly schreef:Zo leuk om alle knappe veulens voorbij te zien komen!Ik moet nog even geduld hebben.
Wat vinden jullie een beetje een normale prijs voor een opfok? Ik merk dat hier weinig over te vinden is op internet.
JoellaLoves schreef:Zijn al jullie veulens al zo mak? Ik begin het gevoel te krijgen dat ik de enigste ben met een veulen die het heel eng vind om aangeraakt te worden.![]()
Wel super leuk om die foto’s te zien!
JoellaLoves schreef:Zijn al jullie veulens al zo mak? Ik begin het gevoel te krijgen dat ik de enigste ben met een veulen die het heel eng vind om aangeraakt te worden.![]()
floripori17 schreef:Hallo allemaal! Ik voeg mij ook aan dit topic. Mijn opfok is behoorlijk duur vergeleken met jullie! 215 euro per maand. En dan nog verplichte entingen en hoefsmid. Behoorlijk duur allemaal! Wel 24/7 buiten met inloopstal, overdekte eetplekken. En mag haar eruit halen wanneer ik wil!
Theadora mag ik jou vragen waar jij staat? Ik kan bijna nooit iets vinden in regio Utrecht. Gaat volgensmij grotendeels via via.
Puppetje schreef:Die van mij waren echt heel mak toen ze de opfok ingingen. Ze zijn nu alles vergeten volgens mij. Ze moesten nog een enting hebben en ze wilden met die van mij beginnen, omdat die zo braaf waren. Nou helaas…. Ach ik maak me er niet druk om, ze kennen de basis en dat komt wel weer goed als ze naar huis komen als ze 2,5 zijn.
Zonnebloem92 schreef:JoellaLoves schreef:Zijn al jullie veulens al zo mak? Ik begin het gevoel te krijgen dat ik de enigste ben met een veulen die het heel eng vind om aangeraakt te worden.![]()
Komt helemaal goed bij die van jou, dat weet ik zeker!
In mijn groepje staat er ook 1 die niet aangeraakt wil worden.
KittyDylan schreef:JoellaLoves schreef:Zijn al jullie veulens al zo mak? Ik begin het gevoel te krijgen dat ik de enigste ben met een veulen die het heel eng vind om aangeraakt te worden.![]()
Arthur is wel mak en braaf, maar heeft helaas een hekel om aangeraakt te worden. Dan kijkt hij ontzettend boos of loopt gewoon weg. Zijn moeder is ook zo als het op knuffelen oid aankomt. Maar hij zal nooit gemeen doen. Kriebelen vind hij wel fijn. De basis zit er wel op.
Vandaag ben ik voor het eerst langs geweest, hij liep als een klein modderbeest naast zijn vriendinnetje. Helaas wel een beetje kreupel, hij is met rennen onderuit gegaan, maar daar maak ik me niet zo druk om.