mirriejj schreef:Lang geleden dat je nog een update hebt geplaatst. Hoe is het met Idalgo?
Hoi! Ja inderdaad, ik was dit eigenlijk volledig uit het oog verloren. Intussen is mijn kindje al bijna 2,5 jaar oud dus de tijd staat niet stil.
Idalgo is intussen bijna 4,5 jaar en nog steeds 1,53m gemeten
Volgende maand hebben we onze eerste oefenwedstrijd op een andere locatie dan onze stal. We hebben in augustus de eerste keer oefenwedstrijd springen op stal meegedaan. Dit deed hij super goed. Vorige week was het vrijspringen en heeft hij het ook heel goed gedaan. 1,20m. Ik kan niet trotser zijn, vooral omdat hij toch geen springpaard is hè haha.
Hij is intussen in het afgelopen jaar 2 maanden op rust geweest op de weide, en meegeweest op een wandeltocht van 10km. Buiten doet hij het ook super goed, ik vind hem een echte allrounder. Dressuurmatig is er wat werk aan maar ik denk dat dit met de tijd nog wel in orde komt. De osteopaat en de Zadelpasser is geweest en volgende maand word hij geschoren en in december komt de tandarts.
Hij is ook door iedereen te rijden, de jongste is 8 jaar en heeft maar 1 handje de foto hieronder is een meisje van 11 die er mee rijd, met of zonder zadel, met of zonder hoofdstel , niets is te gek.
Voor wie wil mee genieten, hier zijn enkele foto’s