anjali schreef:Eleeke schreef:Je kan ze in ieder geval een (paar) keer laten rijden. Misschien is de match best aardig of komen ze er zelf achter dat het niet gaat.
Ik heb nog niet alles gelezen,maar dit vind ik het allerbeste,verfrissende en rationele idee! De pony was toch voor de verkoop bestemd?
Ondanks dat we hier al een beslissing hebben genomen het niet te doen wil ik toch nog even reageren. Er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt een kind wat nog nooit heeft gereden de pony uit te proberen. Dat is voor ons zoiets als.. hier is een tijgerkooi, aai hem maar even kijken of hij je niet opeet voor je hem koopt.
Nee het is zeker geen gevaarlijke pony. Maar wel eentje met vreselijk veel werklust. En een opwaartse galop waar je u tegen zegt. Pasgeleden een dochter van een vriendin die al aardig kan rijden. Opgezet. Handjes vol! Oké het was glunderen van oor tot oor dat gelukkig wel. Verder nog 1 ruitertje wat volgens moeder de reïncarnatie van Anky was er na 2 rondjes afgehaald. Pony is zeker niet gemeen maar vergt echt wel ervaring en lef haar te rijden. Ik moet er echt niet aan denken dat er ongelukken gebeuren.