Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suetonius schreef:Wat hilarisch dat ik zo mijn Bokt wedergeboorte begin. Je gaat het probleem niet oplossen door een ei in de poetstas van een van die kinderen te gooien, hiermee provoceer je die kinderen alleen maar. De kans dat je de kinderen wegkrijgt lijkt mij nihil, ze zijn immers belangrijk voor de eigenaar als bron van inkomsten... Dat je met de eigenaar gaat praten vind ik prima plan, maar heb je ook al op een normale manier met de kinderen geprobeerd te communiceren?
Bovendien moet er toezicht zijn op die kinderen, wie is er nu aansprakelijk als er wat gebeurt?
Poekkie schreef:Maar je schetst de situatie niet volledig. Zou je kunnen antwoorden op onderstaande Puntjes om wat duidelijkheid te brengen?
- de kinderen hebben een pony maar staan daar niet op stal?
- ze worden gebracht met Pony en trailer en gaan daarna weer met pony en trailer terug?
- ze hebben toegang tot de zadelkamer?
- hun spullen liggen in de zadelkamer en niet in hun trailer?
- hun instructrice is heel de tijd bij hen en laat ze maar lopen?
Carol_Beer schreef:Welkom terug op Bokt zou ik zeggen!
Ze mogen dan wel een bron van inkomsten zijn, op een gegeven moment jagen ze wel pensionklanten weg die daar wellicht al hun hele leve staan, wat de voornaamste inkomsten bron is..
Als ik de kindren vanavond op heterdaad kan betrappen zal ik zeker op mijn manier met ze praten en dat wordt zeker geen koud kunstje voor hun, zorg er wel voor dat ze voortaan van iedereen zn spullen af blijven.
Kan met dat bewijs ook mooi naar de eigenaar stappen, misschien neemt ie t dan serieus
Er hoort dan toezicht te zijn van de instructie maar schijbaar vertrouwt zij de kinderen zo goed dat ze eerder durft te vertrekken naar huis (kunnen zich voordoen als lieve meisjes en vervolgens lol trappen, je weet hoe t gaat, mn puberjaren zijn ook niet lang geleden)
Eerst maar eens kijken hoe het vanavond gaat
Carol_Beer schreef:- Officieel is de zadelkamer met kluizen en kasten is alleen bedoelt voor de pensionklanten maar zit niet echt op slot, de kinders hebben daar dus niks mee te maken
- Hun spullen liggen bij hun op stal/thuis
- Zie bovenstaande rea
quintusgl schreef:Voor het zelfde geld zijn het niet die kinderen geweest en beschuldig je de verkeerde......?? Mensen (kinderen) zomaar beschuldigen, zonder dat iemand het gezien heeft dat hun het waren, is nou niet echt netjes
Kinke schreef:dus die kids van 10-14 jaar gaan 's avonds laat, in het donker, met de pony's aan de hand weer terug naar de weides/andere pensioenstallen zonder hun ouders?
Carol_Beer schreef:Nou ik mag mensen die onze spullen aan gort helpen toch echt wel lichtelijk uitschelden (sinds wanneer is dat het discussiepunt)
Ik gedraag me hoe ik wil, als mensen zo reageren doe ik t terug, kijk naar andere topics waar ik wel gwn positief meedoe en reageer :S
Ik weet niet wat de trein hier mee te maken heeft, maar als wie dan ook aggressief reageert mag ik gewoon de conducteur erbij halen :") Maar ervaring leert dat de meeste toetsenbord riddertjes met zwetende handjes voorbij lopen
Ik ga vanavond rond 9 uur naar stal en kijken hoe t gaat
Carol_Beer schreef:Nou ik mag mensen die onze spullen aan gort helpen toch echt wel lichtelijk uitschelden (sinds wanneer is dat het discussiepunt)
Ik gedraag me hoe ik wil, als mensen zo reageren doe ik t terug, kijk naar andere topics waar ik wel gwn positief meedoe en reageer :S
Ik weet niet wat de trein hier mee te maken heeft, maar als wie dan ook aggressief reageert mag ik gewoon de conducteur erbij halen :") Maar ervaring leert dat de meeste toetsenbord riddertjes met zwetende handjes voorbij lopen
Blue_Eyes schreef:Kinke schreef:dus die kids van 10-14 jaar gaan 's avonds laat, in het donker, met de pony's aan de hand weer terug naar de weides/andere pensioenstallen zonder hun ouders?
Echt hè? En met een zadeltas ook nog. En de instructrice vindt dat zo normaal dat ze zelf vast gaat. Met de minuut minder geloofwaardig
Carol_Beer schreef:Nou ik mag mensen die onze spullen aan gort helpen toch echt wel lichtelijk uitschelden (sinds wanneer is dat het discussiepunt )
Carol_Beer schreef:Ik gedraag me hoe ik wil, als mensen zo reageren doe ik t terug, kijk naar andere topics waar ik wel gwn positief meedoe en reageer :S
Carol_Beer schreef:Ik weet niet wat de trein hier mee te maken heeft, maar als wie dan ook aggressief reageert mag ik gewoon de conducteur erbij halen :")
Carol_Beer schreef:Maar ervaring leert dat de meeste toetsenbord riddertjes met zwetende handjes voorbij lopen