Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze staan nu dus in het land ook weer lekker bij elkaar. Anastasia en Pip waren elkaar flink aan het uitdagen en hebben heerlijk met elkaar gespeeld.

Maar dit jaar staan ze dus niet thuis en durfde ik het niet aan voor het geval er wel meer zou zijn dan normaal, plus Dana die drachtig is, dit was wel het geval maar heb toch wel spijt dat ze niet buiten waren. Faros was zo vreselijk gestressd omdat ie het niet kon zien dat het zweet echt van hem afdroop. Arm beest, toen ik met hem naar buiten ging was ie weer rustig en zodra die weer binnen kwam werd ie weer bang. Was echt heel zielig om te zien. Maargoed, volgend jaar doe ik het dus weer anders.

Morgen maar even poetsen, ben echt bekaf omdat ik de halve nacht bij Faros heb gezeten. Maar zo is toch te zien hoe goed ze opknapt 

AlwaysH schreef:snorkel1986 schreef:Denk ook aan de tanden ( ontsteking) van een kies?
Inderdaad!
Maar dat zal de dierenarts ook wel checken (en zo niet; zelf even zeggen). Pussige neus kan heel erg stinken, vaak ook maar uit één gat.

Nadiine__x schreef:Owh, dat wist ik niet, sorry!
Het is gewoon een kruid toch?
Wat vervelend vN je baan! Wel slim om het zo dan aan te pakken met Dana, niks mis mee!
Nadiine__x schreef:https://www.paardendrogist.nl/paardendr ... ging-Emmer
Ik lees het inderdaad!
Och sorry, gelukkig heb je het eerst opgezocht!
Het prikkelt de baarmoeder, nee dat risico zou ik ook niet lopen.
Sorry hier altijd een ruin gehad die wat lucht of snot had. En pluis mag geen veulens fokken. Dus heb er nooit zo bij stil gestaan