Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op de foto in je OP rij je zonder zadel, en valt dit minder op doordat het been van je paard aan je voet in galopsprong naar voren zit.
), dan zou je eventueel kunnen verkopen en een groter paard zoeken - maar alleen als de lengte jou in die mate dwars zit dat je nu het gevoel hebt dat je hem niet kan berijden op de manier die jij voor ogen heb.
Het is iets daar tussenin, en de vraag is maar wat jij wilt, waar jij je goed bij voelt
Als jij vind dat je hem op deze reden niet wilt verkopen, dan doe je dat niet, en geniet je gewoon van elkaar, al dan niet al rijdend, wat jij maar wilt. Als het rijden je prioriteit is, en je je bij de combinaties van jullie beide lengtes niet goed voelt dan zou je kunnen verkopen voor een groter model. Maar ook hier is het weer: wat jij wilt
Ik kan niet in jouw hoofd en hart kruipen, ik voél niet wat voor jou belangrijk is en in hoeverre jouw "ergernis" over de lengtes je stoort, dus alleen jij kan dit voor jezelf uitmaken
ikke schreef:Wat een gel*l.
Sorry voor de uitdrukking maar ik zie het probleem niet. Had er gestaan "IJslander" in plaats van "kruising Welsh" had niemand ooit iets gezegd.
Afgaand op de foto wekt het ook niet de indruk dat je te zwaar voor hem bent.
Dat gejank over lengte komt alleen maar van mensen die belang hebben bij handel.
Wat ik dus zou doen? Wel, helemaal niks. Lekker verder gaan waar je mee bezig bent en de rest van de wereld de *** laten krijgen.