Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Luf_Midnight schreef:Hebben jullie ook vooral honderden berichten met enkel vraagprijs? Of zelfs vp?
Word er een beetje zat van eerlijk gezegd, voor het juiste huis hoef ik niet perse de prijs die hij waard is maar jeetje dat er zo weinig normale berichten gestuurd worden schrik ik wel een beetje van.
_lorette_ hier ook het gevoel dat ik de enige ben die ze begrijpt en goed voor ze is nu de eerste aan het verkopen en dat gevoel is door al die loze reacties nog niet geslonken![]()
Estell_ dat lijkt snel gegaan zo de verkoop fijn!
Luf_Midnight schreef:Hebben jullie ook vooral honderden berichten met enkel vraagprijs? Of zelfs vp?
Word er een beetje zat van eerlijk gezegd, voor het juiste huis hoef ik niet perse de prijs die hij waard is maar jeetje dat er zo weinig normale berichten gestuurd worden schrik ik wel een beetje van.
_lorette_ hier ook het gevoel dat ik de enige ben die ze begrijpt en goed voor ze is nu de eerste aan het verkopen en dat gevoel is door al die loze reacties nog niet geslonken![]()
veerledec schreef:Maar of je nu de eerste schifting maakt op prijs of op geschikte kopers maakt toch niet uit? Uiteindelijk zou je moeten/willen eindigen met een koper die én geschikt is, én je prijs wil en kan betalen.
Tot welke prijs zo'n beetje heb je ook kans dat handelaren reageren?
veerledec schreef:Maar of je nu de eerste schifting maakt op prijs of op geschikte kopers maakt toch niet uit? Uiteindelijk zou je moeten/willen eindigen met een koper die én geschikt is, én je prijs wil en kan betalen.
Tot welke prijs zo'n beetje heb je ook kans dat handelaren reageren?
_Penotti schreef:Luf_Midnight schreef:Hebben jullie ook vooral honderden berichten met enkel vraagprijs? Of zelfs vp?
Ja dat had ik ook.
Ik had mijn paard op facebook staan en eigenlijk mag je daar geen verkoop advertentie meer plaatsen van dieren en dus ook geen vraagprijs.
Ik heb in die advertentie geschreven dat mensen die alleen maar reageren met VP, zonder zich ook maar een beetje voor te stellen in waar het paard eventueel terecht zou komen ik daar niet serieus op in zou gaan.
Hoe moeilijk is het nu om te schrijven.
Ik ben Truus en woon in Drenthe.
Ik ben op zoek naar een brave tinker waarmee ik buiten kan rijden.
Ze komt 24/7 buiten met een ruintje te staan.
Wat is de vraagprijs.
_Penotti schreef:Ook dat is al heel netjes.
Dat is tenminste een complete zin
Met aanhef en afsluiting.
Komt zo anders over dan: VP?
Echt letterlijk hè. Niet een hallo, of ik hoor graag van je.
En dat meerdere malen, dus geen uitzondering. Ik vind dat onbeschoft.
tita schreef:Mijn paard staat niet officieel te koop want ik kom er moeilijk van los.
Paar weken terug had iemand interesse alles opgezocht en doorgestuurd en hoor je niks van....das ook jammer
Verder staat er een paard op MP die wordt elke x duurder.
Eigenaren kunnen geen afstand doen was de reden.
estell__ schreef:tita schreef:Mijn paard staat niet officieel te koop want ik kom er moeilijk van los.
Paar weken terug had iemand interesse alles opgezocht en doorgestuurd en hoor je niks van....das ook jammer
Verder staat er een paard op MP die wordt elke x duurder.
Eigenaren kunnen geen afstand doen was de reden.
Hmm gek dat die steeds duurder wordt. Biedt hem dan niet aan zou je denken....
misschien helpt t als ik zeg dat ik ook heel lang getwijfeld heb maar dat het toch wel als ‘opluchting’ voelt dat ze nu naar een passend huisje gaat?
veerledec schreef:Maar wat wil je met die informatie als verkoper als de vraagprijs (ver) buiten het budget van je koper is? Dan ben je toch al klaar?