ik kan al niet meer op mijn benen staan na 10 km
maar wel gaaf hoor! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kan al niet meer op mijn benen staan na 10 km
maar wel gaaf hoor!
dus ik zal het niet eens meer in mijn hoofd halen die afstanden te rijden. Eerst maar eens wat overtollige kilo's kwijtraken eer ik uberhaubt op zo'n fragiel beestje ga zitten
Ik vind het echter wel heel leuk om je te volgen hier.
Was er best een beetje verdrietig van, ik droomde al jaren van een endurance wedstrijd en het was nu zó dichtbij! Maaaar, moet natuurlijk wel een beetje realistisch blijven en inzien dat er veel belangrijkere dingen in de wereld zijn dan wedstrijden rijden. Ik ben blij dat we hier nog gewoon naar buiten mogen en kunnen en dat het in Zweden qua gezondheidszorg enzo allemaal super goed voor elkaar zit. Die wedstrijden komen ooit nog wel een keer 
) in het bos en genoten van de prachtige natuur om ons heen. Abbe had het gas erop zitten dus ik had m'n handen aardig vol met wat gebok en gestuiter

Gamgee is herstellende van een ligament blessure maar is nu weer langzaam terug aan het opbouwen onder het zadel. Hij was best wel wild de eerste paar weken en nadat de scherpe randjes er af waren met de eigenaar heb ik zelf de laatste 2-3 weken wat grondwerk met hem gedaan, en donderdag een klein stukje in de roundpen gestapt en gedraaft. Gister heb ik voor het eerst met 'm gegaloppeerd een paar pasjes en dat was echt genieten, ik was vergeten hoe ontzettend fijn zijn galop was! De eerste paar stukjes waren een beetje onstabiel en wild, maar daarna kwam de fijne feeling weer terug
Daarna zelfs nog even een stukje in het bos gestapt wat ontzettend goed ging. De laatste keer dat ik hem buiten reed was hij eh..... WILD
maar dit ritje was weer goed voor mijn vertrouwen in hem.

en een wilde arabier hebt kunnen temmen
Ach, het leven is ook niet zo heel interessant op het moment 

Ook hebben we vorige week zaadjes in de grond gestopt dus we hopen over een paar weken een boel mooie bloemen te hebben staan 

We hebben zelfs een klein stukje gegallopeerd wat een beeeetje onstuimig was met een grote bok, maar hij rende niet onder me vandaan en hij liet zich heel braaf terugnemen. Hij was echt weer de Gamgee die ik ken van onze ritten in het vorige jaar, en zit echt nog op m'n roze wolk van gister 

In korte mouwen als ik het goed zie? Is het zo warm daar?
Het is hier overdag nu zo rond de 10 graden dus nog niet warm genoeg voor korte mouwen helaas