Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hmm, rij ook bijna altijd met cap. Maardat is omdat het als ik les heb verplicht is en met buitenrijden en springen doe ik het sowieso want dan is de kans dat ik dr af pleur aanzienlijk groter, haha. Thuis rij ik wel eens zonder cap hoor! De kans dat ik in de wei met me kop op het asfalt knal is nie zie zo graoot. Maartoch, met cap is idd veiliger ja.

)
. Ik voel me veel beter zonder zo'n ding op men hoofd en weet dat het misschien onverantwoord is maar zoals runningkawa al zei een paar pagina's terug: er zijn wel meerdere plekken waar je op kan vallen hoor !. Dus mij zie je uitzonderlijk met een tock op montana. En nu iets dat de meeste zal shokeren: Toen ik de eerste keer op montana zat had ik er zelfs geen aan (oke was normaal ook niet de bedoeling dat ik erop ging hoor). 
Desiree"]
[quote="Dookie schreef:Waarom zijn er zoveel mensen dat niet met cap rijden?
Het zit niet lekker, of ik vertrouw mijn paard.. Ik noem het smoesjes, sorry..
.
Toch draag ik hem altijd, gewoon voor het geval dat. Een tijdje terug ben ik nog van mijn paard afgevallen. Ik had mijn cap toen gelukkig wel op maar ik had toch nog steeds een enorme bult op mijn hoofd. Ik moet er niet aan denken hoe het er uit had gezien als ik hem niet op had...