Hoe begroet jou paard je

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:21

De mijne zeggen:" Goedemorgen" Wat een lekker weertje he ?"

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:22

Nou de mijne kijkt meer zo van 'oh ben jij het' en gaat dan weer lekker door met waar ze mee bezig was Haha!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:53

Als ik de stallen binnekom dan kijken ze allemaal ff op, en kijken me na wat ik aan het doen ben. En Odin gaat altijd heel hard hinneken Lachen

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:02

Hij kijkt op: 'Heb je eten?'
Is het nee dan is hij ook gelijk weg en is het een ja dan blijft hij wel even staan schooien Tong uitsteken

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:57

Jaav kijkt me altijd erg vrolijk aan als ze op stal staat en ik kom de stal binnen, soms een murmeltje. Als ze in de wei staat blijft ze meestal eten maar kijkt wel met een scheel oogje mijn kant op. Als ik dan geluk heb tilt ze dr hoofd zelfs nog op Knipoog

KikiR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:10

Standaard hinnik en/of hoofd uit de box met een "kom maar op met die wortel!" blik.

Als hij net hooi eet gaat hij erna daarmee verder, anders is het vervolg: "En wat gaan we vandaag doen?
Lekker langs de weg lopen grazen?
Die verkeerstraining aan een halstertje is héél goed voor mij!"

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:11

haha, leuk topic Lachen
Mijn paard hinnekt eigenlijk bijna altijd als ze me ziet..meerder malen op een dag
heel lief Lachen

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:23

Huilen Mijn paard hinnikt nooit...
Alleen als hij alleen in de bak staat, maar dan is dat niet naar mij bedoelt. Tong uitsteken
Als ik op stal ben gaat San wel heel hard met zijn hoef tegen de boxdeur staan te trappen.. Zo van IK WIL AANDACHT !!
Heel soms een minihinnik zo van huhuhuhu als ik zijn musli aan het pakken ben maar dan houdt het echt op.. Stampen en schrapen dat doet hij wel ja

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:24

In de wei komen ze er vrolijk aangehuppeld, op stal komt ze ff kijken of je nog wat lekkers hebt, en daarna gaat ze de buren bijten

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:20

snepje1 schreef:
Op de wei een heel schatig klein huhu Lovers en komt vrolijk aan sjokken, bedenkt zich dan dat dat toch wel wat veel moeite kost en blijft halverwege staan zodat ik de rest van het weiland (blubberzooi) kan doorkruizen Haha!

Da's ook wel eens anders geweest Schijnheilig Knipoog Haha!

Fayette kijkt altijd verwachtingsvol op met een blik in haar ogen waarvan de volgende vraag er gewoon van afstraalt: "Eten?!" Haha! Zo nu en dan kan er ook een klein huhu-tje er van af (maar dan nog steeds in combinatie met die verheerlijkte blik van d'r Haha! )

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:25

jantina schreef:
Als er al een hinnikje vanaf komt, is dat niet om mij, maar om het voer wat ik kom brengen. Ik denk dat de meeste paarden dat zo doen.

Treasure laat een soort hinnik horen, een soort gebrom.
En nee, ze krijgt zelden tot nooit iets lekkers als ik aankom. Als ik wel wat meeneem verdwijnt het meestal in de voerton voor als het voertijd is.
Als ik de stal instap gaat ook altijd dat neusje richting mijn haar wat ik bij de paarden altijd in een staart heb. Daar friemelt ze dan even met haar lippen en neus doorheen.

Heb dus echt het gevoel dat het om mij gaat en niet om eten.
Want ook als ik haar in de paddock of stapmolen zet en ik kom haar er later uithalen dan hoor ik weer dat geluidje.

daanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 09:50

aaaaaaagh wat lief zeg