Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marian_lara schreef:Hier ook een druk gezin ,2 dochters thuis.zoon het is uit.manlief werkt 70 uur per week.2 paarden 4 kilometer veropstaan. Op mijn gehuurde land 0.7ha. Doe samen met mijn dochter de paarden maar in de werkweek komt het op mij neer. Geen stromend water en stroom op stal.dus in de winter moet je altijd op de middag. Ik werk van half negen tot half 2 elke dag en donderdags en vrijdag heel de dag.er is ook nog een hond ,kat,konijn, vogels, .
Mijn tip isorg dat je voor de hele week vlees aardappels/pasta en groente in huis hebt en dat wat je eet op een lijst hebt staan en maak een dag van te voren alles klaar en zet het in de koelkast. Wordt het een keer laat(vanwege de sport) dan kan je alles zo pakken en opzetten. Zo kan je op je meest drukke dag de gehaktballen/rundvlees al klaar hebben .
Djali schreef:Ja hier ook elk jaar weer domino-effect! Ik vind het dan echt elke keer zo jammer dat we uit de flow geraken