Lieve schat, lees even terug, kan je zien wie begint...
RianneH
Geplaatst: 28-12-18 19:18
Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling persoonlijk te worden, als de discussie niet op de bal gevoerd kan worden is het wellicht verstandig buiten de discussie te blijven. Dit geldt uiteraard voor alle deelnemers.
Daarnaast staat dit topic op PaardenPraat en het is daarom wel de bedoeling de discussie tot op zekere hoogte paardgerelateerd te houden. Bij voorbaat dank.
Oke wacht even. TS, wat is nou je exacte vraag want imo is die al een paar keer verandert. Wat wil je precies weten?
Daphara
Geplaatst: 28-12-18 19:32
Telpeva schreef:
Mijn paard was ook mijn grootste vriendin, geen van mijn andere vriendinnen had zo'n omvang.
Vind dit wel een goed punt! Maar het is helaas geen “grootste vriendendag”.
Denk ook dat voor vele mensen een “grootste vriendendag” gevoelig zou kunnen liggen, ik zou het met mijn ruim 182 cm en wat overgewicht niet echt kunnen waarderen als ik als “grootste vriendin” benoemd zou worden, door mensen die geen paarden (koeien, olifanten, dino’s, etc.) hebben.
Ik heb het wel net het concept “vriendendag”, met mijn grote vriend besproken en hij werd er niet koud of warm van. Hij is al de grootste van stal en is vriendjes met alle paarden daar. Wel staat er een Shet, genaamd “Trutje” (met goede reden), en b pony met de bijnaam “Terror Charley”, dus misschien is het een goed idee om een “kleine vriendjesdag” te organiseren?