Ik rijd dus nu met jodhpurs en chaps maar als ik Vinky ging verzorgen wou ik dus heel graag rijlaarzen. Dus ik had rijlaarzen bestel bij de EJ, de barato barland. Vriendin van mij had ze ook en was er erg tevreden over, zagen er mooi uit + het is kunstleer. Omdat EJ 10 jaar bestaat was er niet afgelopen dinsdag maar die dinsdag daarvoor iets van 30% korting op bijna alles. Dus ik dacht “YESS ik ga rijlaarzen kopen!” Dus ik goed op de maattabel gekeken en zo de rijlaarzen bestelt. Toen zijn ze vorgige week zaterdag aangekomen, en jahoor VEEELSTE groot. Ik ze weer terug sturen en een maatje kleiner bestellen. Vandaag zijn ze aangekomen, ik HELEMAAL blij! Ik trok ze aan, ze zaten echt heel fijn! Maar toen keek ik nog eens goed en begon ik te twijfelen, ze zijn namelijk te laag. Zal wel even 2 fototjes er in plakken:

Zoals jullie zien VEELSTE laag

Het probleem is namelijk dat ik hele dunne beentjes heb maar wel heel lang ben

Ik kan ze best houden omdat ze wel gewoon goed zitten, maar ik weet zeker dat ik ze ga terug brengen, want ik ga er anders toch spijt van krijgen.
I.p.v dat ik het nu online doe ga ik toch maar even naar de EJ zelf want ik ben bang dat ik ze met mijn speciale beentjes toch echt moet passen. Het nadeel is alleen dat er maar 2 modellen van kunstleer zijn, de 1 is deze die nu dus sowieso niet gaan passen en de andere die vind ik niet mooi

Dus nu zondag maar weer naar de EJ in de hoop iets passends te vinden.