Maflinger_S schreef:Ach, Joep doet af en toe wat arabierig, dat kan je hem niet kwalijk nemen. Dat zit in zijn genen.
Dat 2019 maar weer een mooi jaar voor jullie mag worden!
Oh absoluut. Die genen zitten in het paard. Ik vind het heerlijk, maar thuis maken ze zich soms zorgen
Jij ook een fijn jaar!
Meestal gevolgd door dit hoofd.
Maar we zijn er nu klaar voor. Ik weet wat zijn schrikreactie is en hij vertrouwt op mij en dat is heel belangrijk vind ik. Je gaat toch met een dier het verkeer in en dat brengt nu eenmaal risico’s met zich mee. En al helemaal met Joep. Hij is eigenlijk heel erg braaf, maar hij ziet alles. Echt. Alles. En dat is voor ons allebei vermoeiend.
20 meter later draaide de beste man inderdaad zijn postbus het enige erfje op 
Toen ik hem rustig vroeg mee te komen begon hij geluiden te maken die wat weg hadden van een opstijgend vliegtuig. Ik kon niet achter me kijken, maar als je me had verteld dat er een vuurspuwende draak achter me stond had ik gezegd: “Yeah, makes sense.” 
Daarvoor wilde hij zelfs met zijn dikke billen in de regen staan. 

Zelfs zo relaxed dat de meeste foto's niet geschikt zijn voor publicatie ivm een vijfde been. Toch jammer zo'n ruin 

Hij hing zichzelf half op en viel op zijn kont. Dikke paniek natuurlijk. En hij zat steeds meer vast onder zijn voorstang.
Dus ik ben de trailer ingegaan (via het voordeurtje) en heb hem losgeknoopt. Hij stond rustig op en ging weer rustig staan eten.
Dus paardlief extra goed vastgezet en snel gaan rijden. Ik zat bij mijn stalgenootje in haar auto zodat ik kon kijken of Joep dit keer wel bleef staan. En dat deed hij. Ik heb de trailer niet een keer zien bewegen.