Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij had ook geen koliek maar een kapotte lever, bleek later) als qua mensen om je heen, zoals stalhouders en instructeurs.

nanoukkie schreef:Dat mijn paard een extreme vorm van verlatingsangst heeft, en hij verkocht werd zonder eeenige gebreken
Yanaa schreef:nanoukkie schreef:Dat mijn paard een extreme vorm van verlatingsangst heeft, en hij verkocht werd zonder eeenige gebreken
Dat hoeft ook niet continu aanwezig te zijn weet ik helaas uit ervaring.![]()
Mijn merrie heeft het heel lang gehad, toen ik haar naar huis haalde met een maatje was het over. Nu ander maatje en nu is het zo extreem dat ze gewoon levensgevaarlijk wordt alleen al als er maar een draad tussen haar en haar maatje is.
het gewoon zo warm was die dag en paardlief daarom drijfnat in het zweet stond. Nu kan hij wel al alleen vervoerd worden, stilstaan met de trailer wel nog niet langer dan 5min. Maar toen ik aanhaalde dat hij de stal afbrak, zei ze dat ze dat wel had verwacht... Dus de vorige eigenaars wisten echt wel heel goed dat hij verlatingsangst had, en niet een beetje Indestal schreef:Als ik van te voren had geweten dat ik eenmaal een eigen paard niet meer zonder kan, had ik het nooit gedaan...dan had ik een leuk bijrijdpaard gezocht, desnoods met betaling...wel de lusten, niet de lasten..
) alles willen weten wat ik nu weet...
). En dat je je dan beseft, dat dat gewoon jouw eigen paard is 

heb. Het is wat schippperen met de tijd, want ik werk ook nog 36 uur
.
.