Hilary schreef:Vergeet de geruite sokken tot je knieën over je rijbroek niet.
Is dit uit dan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antheman schreef:Ik mis de New Sealand deken. Die loeizware waxdingen.
Uitrisbare mouwen in je doorgestikte ruitjesjas, dan had je een bodywarmer.![]()
DIt weekeinde werd ik geattendeerd op de kniebroek, van Pikeur geloof ik. Heel handig, je sokken gaan er toch overheen
Jackytje schreef:Whuut, kniebroek?! Dat moet ik zien.
Nies_ schreef:Jackytje schreef:Whuut, kniebroek?! Dat moet ik zien.
https://drunensruiterhuis.nl/nl/ruiter/ ... gn=legging
Doezenbende schreef:Ik heb foto's haha de 1e met de sweatshirts die je droeg op wedstrijden. Foto genomen tijdens de parade na een wedstrijd daarna opstelling voor de prijsuitreiking altijd.
Doen ze dat nog tegenwoordig, parade rijden?
edit: verhip de touwtjes singels en bij mij de dichte witte stoffen, zijn er ook op te zien haha
[ Afbeelding ]
En nog een zwartwitte, sta ik zelf ook op, (2e van rechts) dezelfde sweatshirts en goed te zien dat iedereen met een lage neusriem reed
[ Afbeelding ]
emma_evg schreef:Doezenbende schreef:Ik heb foto's haha de 1e met de sweatshirts die je droeg op wedstrijden. Foto genomen tijdens de parade na een wedstrijd daarna opstelling voor de prijsuitreiking altijd.
edit: verhip de touwtjes singels en bij mij de dichte witte stoffen, zijn er ook op te zien haha
[ Afbeelding ]
En nog een zwartwitte, sta ik zelf ook op, (2e van rechts) dezelfde sweatshirts en goed te zien dat iedereen met een lage neusriem reed
[ Afbeelding ]
Haha, leuk om te zin. En die caps zonder bandjes, wat is daar het nut van? Als je zelf valt, blijven die caps dan wel zitten? Zag laatst ergens iemand met een redelijk moderne qhp cap rijden zonder bandjes eraan. Gekkigheid
rien10 schreef:Dus, de tijd van (en ja, geef de vertaling maar!)
Peitz - weet ik niet
Longe - longeerlijn
Chambriere - longeerzweep
Gogue - hulpteugel die vanaf de singel naar de oren, naar het bit en weer terug naar de singel ging
Chambon - hulpteugel die vanaf de singel naar de oren, naar het bit ging
Schabrak - dekje onder het zadel
Frontdeel - frontriem?
Springstokje - springzweep?
Lewa - weet ik niet
emma_evg schreef:Doezenbende schreef:Ik heb foto's haha de 1e met de sweatshirts die je droeg op wedstrijden. Foto genomen tijdens de parade na een wedstrijd daarna opstelling voor de prijsuitreiking altijd.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Haha, leuk om te zin. En die caps zonder bandjes, wat is daar het nut van? Als je zelf valt, blijven die caps dan wel zitten? Zag laatst ergens iemand met een redelijk moderne qhp cap rijden zonder bandjes eraan. Gekkigheid
rien10 schreef:Dus, de tijd van (en ja, geef de vertaling maar!)
Peitz
Longe
Chambriere
Gogue
Chambon
Schabrak
Frontdeel
Springstokje
Lewa