Dit is hem dan knappe 8 jarige Arabisch volbloed Kanoni, roepnaam Kani.

We hadden hem even op het pleintje gezet achter een draadje. Jacy stond met grote ogen te kijken, hij zat echter lekker rustig te eten

Ze dronken zelfs samen uit een speciekuip water super cute

Meteen na het rollen.

Kusjes kusjes kusjes

Samen hooi eten

De andere twee zouden sowieso verhuizen,gezien het dus niet ging.
Met jacy gaat het verder super goed, ze begint al steeds wat meer op de ribbetjes te krijgen, haar wondjes genezen mooi en der buik is steeds dunner.
Halster om en af is geen probleem meer, meelopen en stoppen aan het halster gaat ook bijna helemaal vloeiend. Soms wilt ze nog stapje doorzetten als ik vraag om te stoppen... dus iemand tips hiervoor misschien?
Ik werk ook veel met haar zonder halster e.d. Hier kunnen we ondertussen al gewoon wandelen in de paddock, linksom en rechtsom terwijl ze op “haar plaats” draait, stoppen en achteruit.
Ze is er oké mee dat ik haar overal aanraak, soms bij de ogen met sponsje nog wat spannend. Armen om haar nek of via de onderkant van haar kaak hand op de neus zegmaar (druk ervaart ze dan natuurlijk) vind ze allemaal goed en staat rustig stil zonder onrustig te zijn . Dit doe ik los en als ze aan een halster met touw staat die vast heb. Haar voorbeentjes tilt ze beide super netjes op en mag ik ook blijven vast houden. Achter vind ze nog wat spannend en wil ze op mij gaan hangen.
Morgen komt de bekapper en dan gaan we ook meteen hebben over lessen gezien ze nu her veulen abc al redelijk onder de knie heeft... Ik ben zo blij en zo trots het lijkt of ze super grote stappen maakt.