Vanmorgen lag het trailparcours al dus helaas, we konden niet vooraf even de bak door...
Dus maar rustig op gaan zadelen en los gaan rijden in de aanliggende bak, dit pakte ze allemaal onwijs braaf op. Wel kijken hoor, maar niet wegspringen o.i.d.

Toen de horsemanship, ik was blij dat ik er op tijd op zat want ze liepen in.
Best een lastig proefje voor Joy maar ze liet zich ontzettend goed sturen in weer een nieuwe omgeving met harde muziek, kraampjes die opgezet werden en andere paarden vlak voor/achter en naast dr en reageerde knap op mijn hulpen! Alleen ja toen moest ik recht op de jury af in galop..
De 4 mensen op een witte grote stoel die opeens midden in de bak zaten had ze nog niet gezien...
Dus dat was een abrupte overgang halt, waar ze naar draf moest, dus gediskwalificeerd. Geen probleem, heb rustig mn proefje afgereden en ben even bij de jury gaan kijken. Railwork deed ze netjes, wel wat gespannen want ja in de ene hoek stond een hek en in de andere een grote koe van knuffelmateriaal of iets

Vervolgens de pleasure, ze verbeterde ieder rondje en ontspande ieder rondje wat meer, de sprong 2x direct goed aan in galop, schrok niet van een vader die opeens een kind met de voeten over de bakrand mikte vlak naast me om op de rand te gaan zitten. En ze bleef netjes in de gang die ik vroeg, van 6 rondjes in galop tot van draf naar halt en achteruit. Onwijs braaf! Dus we kregen een lintje, een derde plek mee naar huis genomen!

Nu is ze helemaal doodmoe van alle indrukken op stal, ik ben trots op haar, en op mezelf, dat we dit gedaan hebben

Wel gek hoor, je cap weer mee nemen in plaats van je hoed