Aahhhw piendumairtre dat is leuk! Een Merens wat leuk mijn schoonmoeder heeft er 2. Hercules klinkt alsof hij alle wijsheid al in pacht heeft op deze leeftijd, wat mooi!
Ik zal het Paris voorlezen. 
Hihi Bloodymary ik heb idd wel een voordelige foto gekozen hoor haha.
We gingen weer naar de lesgeef juffrouw. Prima dacht ik, vergeleken met het zestal was dit eigenlijk makkelijker. Je moet bij het zestal namelijk steeds harder en zachter om de juiste afstand te bewaren, maar als je zoveel schakelt ga je eigenlijk vanzelf verzamelen en aan de teugel lopen. Erg vermoeiend vind ik. Bij de les red ik het ook wel met mijn neus gewoon in de wind. Nou kreeg ik even het deksel op diezelfde neus. Nadat mijn eigen mens mij los had gereden wisselde ze met de lesgeefjuffrouw.
Toen moest ik even actiever lopen, maar niet sneller. Ook mocht ik niet aan de teugels trekken door mijn neus vooruit te steken. Ik moest haar hand volgen en niet andersom. Dat lukt niet met je neus in de wind dus jahoor, daar ging ik weer, mijn neus laten zakken. Vooruit dan maar.
Dat is leuk joh! Gelukkig deed Modena vorige keer wel even voor hoe je de duin op moet want ik wist het niet. Ik stond onderaan een beetje te springen en toen lachten ze me nog uit ook. Toen heb ik snel mijn voorbenen naar voren gegooid en Modena nagedaan. Wist ik veel.
Mensen helemaal blij dat ze hun bal terug kregen zonder zelf natte voeten te krijgen. 
Ieks!!! Ik schrok er een beetje van. En dat had eigenlijk niemand verwacht. Mijn mens twijfelde of ze dat nou wel of niet in het filmpje ging zetten, maar poep gebeurd en niemand is perfect. Hoe het afloopt zie je in het mooie filmpje dat ik samen met mijn mensen gemaakt heb!
.