ruitje schreef:Lijkt mij compleet niet raar dat dochter zoiets niet verteld, dat is logisch op je 16e.
Verder vind ik het echt naar dat iedereen haar afschilderd als ondankbaar omdat haar interesses verschuiven.
Dat mag, daar is de pubertijd ook voor. Je ontdekt wie je zelf bent en niet wat je ouders altijd willen.
Omdat de helft van Bokt wel zo'n opvoeding gehad zou willen hebben is ze ondankbaar?
Ik vind echt dat TS het super heeft aangepakt, zo krijgt dochter de ruimte om zichzelf te vinden maar wel met het besef dat bij een dier ook verantwoordelijkheden horen.
Jezelf kunnen zijn en toch begrikpen dat het leven verantwoordelijkheden heeft, dat is de pubertijd ten top denk ik
Nee ze is ondankbaar omdat ze en geen klop doet voor die knollen én er van uit gaat dat, omdat ze thuis staan, ze niks kosten wat dus automatisch weer geeft dat ze het maar normaal vind dat haar ouders die knollen onderhouden zonder enige vorm van "dankjewel" terug te krijgen. En als ze een bijrijder willen zoeken voor die dieren zodat ze naar zichzelf kan zoeken zonder dat de knollen staan niks te doen, dan gaat ze brullen en schelden op diezelfde ouders. Dáárom is ze ondankbaar.
.