Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Irene793 schreef:Beetje off-topic, maar als we het over brutale mensen hebben; er is van mij al meerdere keren een foto gemaakt terwijl ik een buitenrit aan het maken was. Mensen vragen niet eens of ik dat wel wil, ze richten de camera domweg op je.
Ibbel schreef:Irene793 schreef:Beetje off-topic, maar als we het over brutale mensen hebben; er is van mij al meerdere keren een foto gemaakt terwijl ik een buitenrit aan het maken was. Mensen vragen niet eens of ik dat wel wil, ze richten de camera domweg op je.
Tja, dat mag gewoon. Je mag ook op de fiets gefotografeerd worden, of in de auto, zolang je op openbaar toegankelijk terrein bent.
Irene793 schreef:Beetje off-topic, maar als we het over brutale mensen hebben; er is van mij al meerdere keren een foto gemaakt terwijl ik een buitenrit aan het maken was. Mensen vragen niet eens of ik dat wel wil, ze richten de camera domweg op je.
Ibbel schreef:Irene793 schreef:Beetje off-topic, maar als we het over brutale mensen hebben; er is van mij al meerdere keren een foto gemaakt terwijl ik een buitenrit aan het maken was. Mensen vragen niet eens of ik dat wel wil, ze richten de camera domweg op je.
Tja, dat mag gewoon. Je mag ook op de fiets gefotografeerd worden, of in de auto, zolang je op openbaar toegankelijk terrein bent.
Blijheid schreef:Hier ook een keer meegemaakt dat mijn oom, tante en nicht op bezoek kwamen. Nicht rijd ook paard, en omdat wij de paarden bij huis hebben staan had ze haar rijspullen meegenomen en werd ons medegedeeld dat ze ging rijden.
Eeeeh nee
Gezellig toch!Irene793 schreef:Beetje off-topic, maar als we het over brutale mensen hebben; er is van mij al meerdere keren een foto gemaakt terwijl ik een buitenrit aan het maken was. Mensen vragen niet eens of ik dat wel wil, ze richten de camera domweg op je.

xxCYNNxx schreef:dat soort mensen deze vraag stellen :
[ [url=m/qfMOMB.jpg]Afbeelding[/url] ]
haha! Krijg je met bijzondere auto's. Vind ik alleen maar leuk! cobiie schreef:Ik denk dat veel mensen niet begrijpen wat voor ellende er juridisch kan komen als er wat gebeurd.
Ik ben ook zeker niet happig om mensen die ik niet ken op mijn paard te laten.
Toydoll schreef:cobiie schreef:Ik denk dat veel mensen niet begrijpen wat voor ellende er juridisch kan komen als er wat gebeurd.
Ik ben ook zeker niet happig om mensen die ik niet ken op mijn paard te laten.
Als jij een paard bezit zonder WA verzekering ben je zelf nogal dom, want ook als het dier uitbreekt ben jij juridisch aansprakelijk.
Dus gewoon zorgen voor een goede WA verzekering, komt nergens gedoe van.....
Toydoll schreef:Blijheid schreef:Hier ook een keer meegemaakt dat mijn oom, tante en nicht op bezoek kwamen. Nicht rijd ook paard, en omdat wij de paarden bij huis hebben staan had ze haar rijspullen meegenomen en werd ons medegedeeld dat ze ging rijden.
Eeeeh nee
Deden mijn nichtjes ook altijd, ik vond het juist leuk, gingen we met zijn alle naar Flower Gezellig toch!

Jacquel schreef:Nou heb jij een paard om op te rijden, dus vinden veel mensen het niet gek om te vragen of ze dat ook eens mogen.

) dus die jaagt hij altijd vrij snel de wei weer uit.

M_D_H schreef:Ik moet eigenlijk heel eerlijk zeggen dat dé pony nogal een reputatie heeft dus dat ik niet zoveel last er van heb
Toen hij jong was en we hem nog in pension op de manege hadden staan is hij wel eens per ongeluk gepakt door een leerling voor de les en dit had de manege eigenaresse gelukkig op tijd door omdat het meisje vroeg waarom de pony die zij zou rijden sloeg met zijn voorbenen
(De pony die zij zou rijden en die van mij leken in eerste oogopslag best op elkaar)
Maar omdat mijn toen nog jonge pony zo makkelijk uithaalde en andere streken verzon wilde eigenlijk niemand er op
Later toen hij iets rustiger werd wilde mensen er wel graag op, maar als ik ze dat al toestond wilde ze er vaak geen tweede keer meer op
En tegenwoordig zijn er nog steeds mensen die heel eerlijk zeggen: Op die van jou stap ik echt niet.
Zo maar in de wei lopen doen ze ook niet, Dé pony heeft nogal een hekel aan vreemde in zijn weide (mensen, honden, katten, koeien, vogels, hij maakt nergens een uitzondering op) dus die jaagt hij altijd vrij snel de wei weer uit.
Nadat een paar keer gedaan te hebben bij volwassenen en kinderen gaat niemand die weide meer in zonder dat wij er zelf bij zijn
Terwijl hij voor de mensen die hij kent echt heel lief is (alleen een beetje wispelturig).
Dus ik ken die verhalen niet echt, maar ik val wel van de ene vernazing in de andere als ik de verhalen zo lees
Zou het wellicht ook plaatsgebonden kunnen zijn?

Cinnepin schreef:M_D_H schreef:Ik moet eigenlijk heel eerlijk zeggen dat dé pony nogal een reputatie heeft dus dat ik niet zoveel last er van heb
Toen hij jong was en we hem nog in pension op de manege hadden staan is hij wel eens per ongeluk gepakt door een leerling voor de les en dit had de manege eigenaresse gelukkig op tijd door omdat het meisje vroeg waarom de pony die zij zou rijden sloeg met zijn voorbenen
(De pony die zij zou rijden en die van mij leken in eerste oogopslag best op elkaar)
Maar omdat mijn toen nog jonge pony zo makkelijk uithaalde en andere streken verzon wilde eigenlijk niemand er op
Later toen hij iets rustiger werd wilde mensen er wel graag op, maar als ik ze dat al toestond wilde ze er vaak geen tweede keer meer op
En tegenwoordig zijn er nog steeds mensen die heel eerlijk zeggen: Op die van jou stap ik echt niet.
Zo maar in de wei lopen doen ze ook niet, Dé pony heeft nogal een hekel aan vreemde in zijn weide (mensen, honden, katten, koeien, vogels, hij maakt nergens een uitzondering op) dus die jaagt hij altijd vrij snel de wei weer uit.
Nadat een paar keer gedaan te hebben bij volwassenen en kinderen gaat niemand die weide meer in zonder dat wij er zelf bij zijn
Terwijl hij voor de mensen die hij kent echt heel lief is (alleen een beetje wispelturig).
Dus ik ken die verhalen niet echt, maar ik val wel van de ene vernazing in de andere als ik de verhalen zo lees
Zou het wellicht ook plaatsgebonden kunnen zijn?
Het is alsof je mn haf beschrijft hier!! ook in de wei, jaagt ook onbekenden, honden etc eruit. En dan trekt ie me toch een hasses...
En ook zat die er voor geen goud opstappen
(Hij is op tijd het hek weer over gesprongen)