Al begonnen met dubbele lijnen, zijn al regelmatig in de menpositie bezig. Het gaat al redelijk goed, maar er is nog een lange weg te gaan!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Art_Ificious schreef:Vind dat filmpje naast de fiets wel eng omdat hij zo onstuimig is en soms lijkt te willen galopperen? En ook omdat hij naar buiten toe trekt, dus op het midden van de weg loopt.
Vanwaar de keuze om hem niet in de berm te laten lopen maar juist aan die kant van de weg?

)
Beleren voor de sulky was voor mijn kleintje echt een eitje. Maar jij wilt haar dus ook ohz? Hoe 'groot' is ze? Oh en ik koop voor mijn kleintjes altijd spullen van de mini horse shop, die maatjes zijn gewoon top.
(dressuur en vaardigheid) Mijn Shet vind het echt heel erg leuk in ieder geval.
Ik heb toen je je vorige pony had altijd met veel plezier jullie foto's bekeken. Mag ik vragen waarom je overstapt op een andere pony? Er is toch niks naars gebeurd? 
gaf geen kik haha
!
Hij loopt gewoon braaf naast me, niets aan de hand. Ik kan zelf gewoon niet fietsen haha, misschien dat jullie het daardoor eng denken te vinden, haha
Ik heb hem verkocht aan een medemenner, die al een tweespan valkjes heeft, en dan mag die in tweespan (stuk diervriendelijker voor zo'n kleintje) alles winnen wat er te winnen valt
Zij zijn nu al ZO gek op Kyano, ik wordt gewoon blij als ik er aan denk. En hij heeft nu ook zijn 'eigen meisje'
Ja ik snap het. Gaaf filmpje hoor
Die vriendin waar ik Gaya mee beleerd heb rijdt ook samengesteld voor de wagen en ik vind het te gek om te zien altijd.
) is nu rond de 1 meter 
.
Wie mag ik aanmoedigen? Ricie schreef:@xApple, ze is als ik het goed heb 1.03, ze pakt het echt super op! Kan niet wachten om de volgende stap te maken. Ik denk dat ik ga beginnen met een sulky. Uiteindelijk wil ik richting een marathonwagen en daar marathons mee gaan rijden. Gaaf dat je je eerste wedstrijd binnenkort hebt! Waar is je wedstrijd?

En ze is ruim volwassen dus je kan gewoon lekker gaan trainen.