Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diedelo schreef:*16 Woensdag 23 augustus
En toen zomaar ineens donderde ik van mijn roze wolkje af.
...
Ik heb hem buiten gezet, nog even een goed potje gehuild en ben maar naar huis gegaan.
Zo blijkt maar weer dat een jong paard nog een lange weg te gaan heeft en daar ook de nodige hobbels en kuilen inzitten
Diedelo schreef:@sjanien haha ik weet het, is ook best heel praktisch want ik mestte ook wel eens uit als King nog op stal stond.
@bigone ik ben wel wat voorzichtig met gelijk een tik verkopen of schreeuwen aangezien hij al de nodige stress heeft gehad en daar nu net weer van hersteld is. Hij moet wel begrijpen waarom ik boos word.
@Captain ik geef je helemaal gelijk, ik denk ook als ik ermee bezig ben en we daar allemaal de vruchten van plukken dat ze wel bijdraaien.
Diedelo schreef:@Monster_tos dank voor de tips! Ik loop er doorgaans naast aangezien Scott dusdanig grote passen maakt dat hij geheid op mijn hakken trapt. Hij mag naast me lopen maar me niet omver trekken,dit gaat gelukkig goed.
Hij staat nu zo'n 8 uur per dag buiten (van 8:00 tot 16:00) er is helaas geen mogelijkheid om paarden bij ons op stal 24/7 buiten te zetten.