connie64 schreef:meisjes, sla ze en scheld ze uit...
ik ga t verder niet uitleggen....
Ben blij dat ik jou niet hier in het weiland heb staan, want dan had ik je direct kunnen afvoeren naar de SEH..
Stel je niet zo aan zeg mens! Het zijn geen porseleinen popjes die breken als ik een keer roep dat het een rotbok is en als ie zich niet gedraagt hij in de worst beland.
En ook na een maatje 41 onder hun reet leven ze nog. And guess what, ik hoef maar te fluiten of ze staan voor het hek. Dus nee, ik geloof het niet zo dat ze me haten of het me kwalijk nemen..
Echt, juist de mensen zoals jij weiger ik een paard van te kopen. Waarom? Omdat dat vaak juist de rotbokken zijn die alles mogen flikken zonder dat ze daar voor op hun kop krijgen.
De vorige eigenaar van mijn fjord was ook zo, en die kon na een buitenrit van een paar kilometer zelf naar huis lopen. Want paardlief had haar er halverwege al afgegooid en was zelf weer naar huis gelopen. Thuis werd ze opgevangen, afgezadeld en als beloning weer in het land gezet bij de rest.
Wat moet je daar dan mee? Foei paard, dat mag niet? Werkt niet hoor, heeft ze 4 jaar geprobeerd.
Bij mij heeft ze het 1x geprobeerd, 1x goed afgestraft en ze probeert het niet eens meer. Heel leuk die fluwelen handschoenen aanpak, maar in situaties tussen leven en dood heb je soms echt iets beters nodig.
Nou die heeft die terug gehad
Vol op zijn dikke billen. Pony wist niet hoe snel die moest omdraaien en normaal moest doen. Vastgezet, ik kon zo in en uit lopen zonder problemen. Die meiskes? Nou mooi niet, kregen de volle laag..

Tandjes en rug is in orde, aangezien hij dit soms wel doet en andere dagen weer totaal niet en heel erg braaf is is het moeilijk om te zeggen of dit echt lichamelijk komt. Meestal is er gewoon wel IETS naar waar hij kan bokken. Ik ben er dus vrij zeker van dat dit eerder psychisch dan fysisch is. In de piste geeft hij vaak geen kick.