Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Rataplan schreef:Prima hoor, koop maar gewoon een jong onbeleerd paard en ga daar lekker mee recreatief rijden.
Maar vraag dan niet meer op bokt naar de mening van anderen als een mening van een ervaren iemand toch wordt afgedaan als dom.
Ik zie de topics vast wel verschijnen waarin hulp wordt gevraagd dat het niet lukt met een groen dier.
I rest my case.
Mawrr schreef:_Rataplan schreef:Prima hoor, koop maar gewoon een jong onbeleerd paard en ga daar lekker mee recreatief rijden.
Maar vraag dan niet meer op bokt naar de mening van anderen als een mening van een ervaren iemand toch wordt afgedaan als dom.
Ik zie de topics vast wel verschijnen waarin hulp wordt gevraagd dat het niet lukt met een groen dier.
I rest my case.
Wat een vriendelijke reactie. Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik heb nergens ervaringen afgedaan als dom. Maargoed, dankje voor je input.
_Rataplan schreef:Nee TS, geen reactie op jou maar op de reageerders die het raar vinden dat ik je afraad een groen paard te kopen.
! Wat ook belangrijk is dat je een goed gevoel hebt bij het paard dat je koopt! Klinkt suf, maar toch belangrijker dan alle voorzorgsmaatregelen!

Gefeliciteerd en veel geluk met elkaar! 
) Daarna gaan ik en de trainer een plan van aanpak maken. Ik heb er veel vertrouwen in, en vooral heel veel zin
!