Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, je was toch op tv toen? Rebecca schreef:TS waar bemoeit ie zich mee , maar ik ga mee met bokkers en de wijkagent een belletje doen . Wat hij in zijn kop heeft moet en zal gebeuren vrees ik
Henny nog steeds, je was toch op tv toen?
Junia schreef:Ik snap wat je bedoelt Animal, maar ik wil dat zeker zonder een expert/bemiddelaar niet aangaan. Ik voel me namelijk erg onveilig bij deze man (hij is niet agressief, maar je voelt de agressie/frustratie van hem afstralen). Als ik me onveilig voel kán ik niet eens kwetsbaarheid tonen.
Maarja, waar vind ik zo'n expert/bemiddelaar en wat gaat me dat kosten? Is dat de moeite waard, of haal ik me daarmee alleen maar meer toestanden op de hals waarop ik niet zit te wachten?
Thea_Ste schreef:Hier in België zenden ze opnieuw 'red mijn vakantie' uit met die Roberto steegeman, ik vraag mij dan altijd af of zo'n tv reality drama veel uitmaakt op lange termijn..
Heeft dat bij jou niks geholpen henny?
Wat ik mij ook afvroeg: aangezien de politie bij jou juist meer kwaad heeft gedaan in het begin dan goed, heb jij tips voor de TS hoe ze het dan het beste aanpakt bij de politie als ze die zou inschakelen?
Junia schreef:Ik snap wat je bedoelt Animal, maar ik wil dat zeker zonder een expert/bemiddelaar niet aangaan. Ik voel me namelijk erg onveilig bij deze man (hij is niet agressief, maar je voelt de agressie/frustratie van hem afstralen). Als ik me onveilig voel kán ik niet eens kwetsbaarheid tonen.
Maarja, waar vind ik zo'n expert/bemiddelaar en wat gaat me dat kosten? Is dat de moeite waard, of haal ik me daarmee alleen maar meer toestanden op de hals waarop ik niet zit te wachten?
Maar ook in een gesprek met een familielid of hulpverlener kun je niet aankomen met een defensieve/agressieve toon zoals bijvoorbeeld de toon die je nu in je reactie op mij gebruikt. Ook bij een begeleider en/of familielid moet je begrip voor de situatie zien te verkrijgen voordat zij er iets aan kunnen/willen doen._Ismayy schreef:Misschien kan je meneer een soort doktersbeschrijving laten zien. Hopelijk krijgt hij dan door dat de deken echt nodig is!
Koper schreef:_Ismayy schreef:Misschien kan je meneer een soort doktersbeschrijving laten zien. Hopelijk krijgt hij dan door dat de deken echt nodig is!
Ik wil niet vervelend doen maar dit soort dingen werkt juist precies averechts bij dit soort types. Je moet ze juist niets inhoudelijks in handen geven.
Junia schreef:Ik heb vandaag via de stalbaas een brief mogen ontvangen van meneer P.
Van het weekend typ ik hem hier wel even uit. Het enige dat erin staat is een berg adviezen over hoe ik voor mijn paard moet zorgen, met een verzoek om mijn telefoonnummer.
Junia schreef:Doe ik! Bedankt voor de tip.
Tel nr. ga ik inderdaad zeker niet geven haha. Niet reageren vind ik echt heel moeilijk, ik voel me alsof ik moet verdedigen waarom ik mijn paard op deze manier houd.