ik volg!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik volg!!
sterreke98 schreef:Wat is dex toch een lekkerding![]()
Wat voor zadel heb je trouwens? Ziet er zooo comfortabel uit
![]()
Oh ik had gisteren met de draver een awesome crossdebuut![]()
[ [url=m/5isC53.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QzOO9u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xygrxe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Excuses mijn rothouding. T ging nogal snel en er kwam een bocht aan dus rem was nodig

dus heeel goed haha. Joy is idd lekker fanatiek, soms net wat te dus zit eraan te denken om een ander bitje te proberen. Terwijl ze dus 'nornaal' buiten nooit zo gruwelijk heet is

Ik had dit eerder al een keer gedaan terwijl mijn vriend Dex aan de longeerlijn had, waarbij Dex heel ontspannen bleef. Maar gisteren hebben we los gedraafd.. Oh het klinkt misschien zo simpel, maar ik ben er zoo blij mee! Het ging hartstikke goed, hij was heel braaf. Trots!

oeps...
Felien_Kyra schreef:Haha ik heb gezegd te volgen en heb nu uiteindelijk van 2 maand moeten bijlezenoeps...
Wat fijn dat hij geen last meer heeft gehad van zijn knie en misschien een goede beslissing om te verhuizen als je op die manier wel kan door trainen. Ik ben afgelopen winter ook verhuisd naar een stal die 2 tot 5 minuten rijden van de binnenbak is en wat was dat fijn deze winter, heb elke week gewoon dagelijks gereden. Ik had het ook moeilijk aangezien ik ook op een stal stond waar ik het erg gezellig had, maar heb het nu ook erg naar mijn zin, hopelijk is dat bij jou ook zo en hopelijk kan Dex zijn plekje daar ook vinden natuurlijk!
Ik vind het echt een heel leuk paardje om te zien
haha. Ik hoop inderdaad echt dat we ons plekje daar gaan vinden, want het is nu echt gezellig haha. Maar in de wintermaanden is binnen mogelijkheden ook een flinke plus, dus we gaan het zien. De nieuwe staleigenaresse komt ons op 28 juli met de trailer ophalen, dus dat is al bijna!
- dat hij nu zo cool is 
Classico schreef:Ben al langer de 'stille' meelezer.
Maar nu toch een reactie, wat een knapperd![]()
Wat ben je het trouwens prettig aan het opbouwen, helemaal zoals ik het met mijn 3 jarige jonge pony merrie ook heb aangepakt!
. En dankjewel! Hoe is dat met jouw merrie gegaan? Hoe oud is ze nu? darkadia schreef:Leuk filmpje! Schrok alleen alsnog van de muziek die nogal plotseling en vrij hard was

freetorun schreef:Classico schreef:Ben al langer de 'stille' meelezer.
Maar nu toch een reactie, wat een knapperd![]()
Wat ben je het trouwens prettig aan het opbouwen, helemaal zoals ik het met mijn 3 jarige jonge pony merrie ook heb aangepakt!
Leuk, iemand onder de meeleessteen vandaan. En dankjewel! Hoe is dat met jouw merrie gegaan? Hoe oud is ze nu?
darkadia schreef:Leuk filmpje! Schrok alleen alsnog van de muziek die nogal plotseling en vrij hard was
Haha oeps! Daar was ik al bang voor
Morgen gaan we waarschijnlijk ons eerste buitenritje rijden (met ander ervaren paard erbij) dus ik ben erg benieuwd! Classico schreef:Merrie is nu 4 jaar, eerst de basis met het grondwerk. Zoon (7) is er rustig opgegaan en samen groeien ze met de week