Vjestagirl schreef:sadekeshia schreef:ik wil je niet aanmoedigen om de wei in te gaan en de wet te overtreden, maar ik denk dat ik hetzelfde had gedaan en vind het eigenlijk wel goed dat je bent gaan kijken als hij er zo uit ziet
Ik zou het toch niet moeten merken, dat een totaal onbekende die vindt dat mijn paard er verwaarloosd uitziet besluit om erbij in het land te kruipen.
Nee tot het wel om een serieuze verwaarlozing gaat en dat half bokt over je heen valt omdat je niks hebt gedaan.Het is nooit goed.
Ts 144bellen en idd achterhalen wie de eigenaar is.
Een oudere pony die wat moeilijk uit de haren komt ziet er al gauw verwaarloosd uit.Dus hopelijk is het dat
Edit excuus topic was al verder dan ik kon zien op mijn telefoon

Beetje het zelfde idee als met een waakhond, bekende mensen en vreemden met de baas er bij prima, maar onbekenden die denken ergens te moeten zijn waar ze niet horen hebben een probleem.
Als je het niet gelooft klik je het topic toch lekker weg.
ik heb gezegd dat ik niet val over het poetsen in deze context! In dit specifieke verhaal maken mensen van het poetsen wel een olifant! Mocht dit een waar verhaal zijn wees dan alleen maar blij dat het paard geholpen is en betrek het niet op je eigen situatie! Mag er toch vanuit gaan dat mensen geen reden hebben om bij jullie zomaar de wei in te stappen!