Fotoshoot met mijn grote zwarte vriend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:27

Ik wil echt geen klopjacht op de TS, verre van zelfs. Ik gun haar zelfs een mooie tijd met haar grote zwarte vriend, maar wel een eerlijke tijd. Ik ben niet de enige die dit paardenleed vind en dan zal het toch niet aan ons liggen? Ik zie ook iemand die vreselijk veel van haar kanjer houdt en echt trots op hem is. Alleen ik vind het gewoon geen eerlijke situatie helaas.

Ik blijf hopen dat iets van ons commentaar haar ogen opent! Dat meen ik serieus.

Koia

Re: Fotoshoot met mijn grote zwarte vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:31

Ik denk het niet. Ts heeft haar profiel leeggehaald en is foetsie.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 20:38

Dit was de laatste keer dat ik er op reed...
Jemig wat kan bokt erg zijn zeg..
Jullie kennen mensen en de dieren niet en jullie oordelen erop los..
Ja ik heb mijn profiel leeggemaakt omdat ik niet meer lid wil zijn van bokt met die veroordelen.. ik hoop dat alles verwijderd wordt..wat dit was nutteloos

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:42

Dit moest toch een keer tot je doordringen TS.. hoe pijnlijk het ook is. Het besef dat je hier veel kwaad mee kan is er niet. Dat is erg.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:44

Mensen bedoelen het niet rot... veroordelen is iets anders dan iemand vertellen dat hij of zij echt verkeerd bezig is met een paard.

Zoals jouw paardje erbij staat, is hij echt niet meer geschikt voor een zadel erop. Het is een ouderwetse Fries... daardoor maak ik me alleen maar meer zorgen, die oude types hebben namelijk een zeer hoge pijngrens en blijven lopen tot ze erbij neer vallen. Aangezien die van jou al kracht verlies heeft in zijn achterbenen zoals je in het andere topic aan gaf... ben je daar al hard naar op weg.
Ik wens je alle wijsheid toe en veel plezier met je oudje... maar dan op een andere manier dan je nu het dier aan doet.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:45

BWendyB schreef:
Dit was de laatste keer dat ik er op reed...
Jemig wat kan bokt erg zijn zeg..
Jullie kennen mensen en de dieren niet en jullie oordelen erop los..
Ja ik heb mijn profiel leeggemaakt omdat ik niet meer lid wil zijn van bokt met die veroordelen.. ik hoop dat alles verwijderd wordt..wat dit was nutteloos

Misschien als je dat erbij had gezet hadden ze minder fel gereageerd. Verder verwijderd bokt niks en blijft alles zichtbaar.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:45

Het is enorm dubbel en ik vind het jammer dat je het zo opvat. Je wilt het beste voor je paard en je houdt van hem maar de liefde voor hem verblindt je. Er is niets fijners dan onbezorgd met je lieveling te genieten maar helaas is dat voor jullie niet weggelegd. Ik hoop dat je dat gaat inzien en accepteren voordat het te laat is.
Geniet van wat je hebt.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:47

Niet dat mijn woorden nog bijzonder veel toevoegen aan dit topic, maar ik moet het toch even kwijt.

Naast de leeftijd, de bouw en de bespiering van deze man om.. Er bestaat in deze wereld toch geen zadel wat passend is voor deze rug?

Ik hoop dat TS nog veel mooie jaren heeft met haar paard en hoop dat ze het belang en de gezondheid van haar paard boven haar eigen belang en rijplezier kan stellen..

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:49

Ik ken je idd niet, maar in dit geval is bokt niet het probleem, de rug van je fries is het probleem. Dit zijn geen vooroordelen wat mij betreft, een foto kan vertekenen, maar zelfs als het iets minder erg is dan wij hier zien, is het al ernstig genoeg om niet meer te rijden. Dat staat helemaal los van wie jij als persoon bent en nogmaals, waarschijnlijk met alle goede bedoelingen van jouw kant richting je paard en ben je verder een schat van een meid, dit kan niet. Soms omdat je zelf graag wilt, zie je dingen wellicht niet reëel, nutteloos is een eerlijke mening van een ander dan nooit. Dat het niet is wat je wilt horen en blijkbaar wel wat met je doet, zet je hopelijk aan het denken. Gun deze oude man zijn welverdiende pensioen door aan te passen wat je met hem samen kunt doen en geniet nog lang samen.

leanR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:50

Ik denk dat het inmiddels allemaal wel gezegd is, en niemand meer in herhaling hoeft te vallen. :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:52

Het dringt totaal niet tot je door dat dit niet kan en dan wil je wel wijsmaken dat dit de laatste keer was dat je er op hebt gereden.
Nou niet erg geloofwaardig.

Ik hoop wel dat dit topic je ogen heeft geopend. Er is nog zoveel meer te doen met je grote zwarte vriend ipv rijden.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:53

Slotje voor overleg.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 12:39

Dit topic krijgt een definitief slotje. De topicstarter heeft te kennen gegeven niet meer te gaan rijden, en er zijn al een hoop adviezen gegeven. Omdat de rest enkel herhalingen zullen zijn, en bij herhaling adviezen uiteindelijk niet meer aan zullen komen zijn wij van mening dat hier een definitief slotje op zijn plaats is.