Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(met bokken, handstanden, plat door de bocht racen en scheetjes) wilde ze graag terug naar dr vriendje en begon ze te hinniken, schattig ding 

en heerlijk dat Vlekje nog zo lekker kan springen op haar leeftijd

Is de vacht van Jules alweer een beetje aan gegroeid?
) wel leuk om te weten dat er ook mensen meelezen
Ze hebben inderdaad lekker veel ruimte, vooral hun stal is buitensporig groot (5x10m) waardoor ze lekker samen kunnen staan
)

Vandaag was ze heel braaf, lieve meid!

maar hij heeft wel jeuk op de plekjes in zijn hals/onder zijn kin, waarschijnlijk groeit het haar daar toch wat sneller terug...

weer lekker saampjes buiten.
Plens plens door de modder in draf naar het hooi
...
!

zeker van genieten!
) hier in de regio. Die komt volgende week langs voor onze eerste kennismakingsles, van daaruit kijken we hoe we voorlopig verder kunnen werken, en stellen we doelen voorop, ik heb er nu al zin in
!
Jules deed zijn uiterste best om 'charmant' te poseren en daar zijn kei toffe plaatsjes uitgekomen
) 

Wat leuk van dat lesje zeg!
) heeft een cadeautje gekregen vandaag!
Ik heb een tijdje geleden een kaptoom gekocht via de bokt markt, die lag al een kleine week bij mijn ouders en vandaag heb ik hem eindelijk mee naar huis genomen

! Soms denk ik zelfs dat hij een extra full nodig zou hebben nu, met al die wintervacht, zelfs zijn gewone halster zit nu ruim strak, terwijl dat in de zomer vlot past...

...