Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik stond er echt versteld van. 

MightyMike schreef:Duur is niet altijd beter, maar de betere pony's zijn gewoon duur. Op die leeftijd hebben we het niet over prachtige sportpony's die prestaties neer zetten, maar over betrouwbare diertjes die je kind heel laten. Dat is gewoonweg geld waard. Vind het altijd afwachten, en helaas ook eens een miskoop gehad, dan ben je er snel achter dat de combinatie op zo'n leeftijd echt moet passen.
MightyMike schreef:Zeker! Ik bedoel alleen dat ze de prijzen ook al weten te vragen zonder sportresultaten, anders dan bij de paarden, maar dat de prijs al hoog is wanneer we gewoonweg over een simpele pony spreken, maar superbraaf. Al het andere telt daar alleen maar weer boven bij op! Wij hebben ook een leuke A in sportmodel, leuke prestaties gehad, mag het nu weer over doen met onze dochter in de Bixies, das dan ook geen koopje als ze er ooit uit groeit, zoveel plezier heeft ze er van en leert ze, wij weten wat we hebben, zoveel waard!

Shanna schreef:Jeetje wat een prijzen zie ik voorbij komen
Nu snap ik dat een jonge gezonde brave sportpony dat waard is, maar een al wat ouder dier dat misschien 1 keer in de week een ritje moet lopen vind ik dat wel erg veel geld voor
Helemaal als ik het vergelijk met de prijzen die ik betaald/ gekregen heb voor de paarden die wij hebben gehad/ verkocht..!
Maar ik zit dan ook niet in de sportwereld, wij zijn echt puur recreanten.

Ineke2 schreef:Op fb staat een C pony te koop van bijna 18 voor 200 euro. Zou heel braaf zijn en nog wel een kindje op kunnen rondhobbelen. Misschien is dat iets? Staat in Belgie aan het telnr te zien.