Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
b0hemian schreef:Wat leuk om jullie proces zo te kunnen volgen en wat een gaaf paard is Grace zeg![]()
Las ik nou dat je alleen maar dressuur en springruiters op stal hebt? Hoe doe je dat met lessen etc? En train je reining ergens anders of heb je een geschikte bak ter plekke?
Het spinnen en stoppen doe ik alleen maar tijdens les en wedstrijd
Voor je volte's en je rechte lijnen is iedere bak natuurlijk prima, zelfde geld voor het inbuigen en alles wat er verder bij komt kijken.
Ik mis het ook niet moet ik eerlijk zeggen, als ik een bak met reiningbodem op locatie zou hebben zou ik iedere dag spinnen en stoppen en t niet kunnen laten, en dat zou voor Grace niet al te best zijn, en ik wil natuurlijk wel graag dat ze 30 wordt ofzo
maar hoe vaak ga je dan naar zo’n stal met goede bodem? Emita schreef:Hoevaak les je gemiddeld? Want ik wil mijn toekomstige paardje ook graag dichtbij huis hebben en hier is ook geen reining bak (wel op 20 min afstand wat dan met de trailer zou kunnen)maar hoe vaak ga je dan naar zo’n stal met goede bodem?

Knap knol 
!

weet je al hoelaat je start?
Nee geen idee, de in hand trail zal ergens rond half 10 zijn, de reining ergens rond 6 uur gok ik xD We hebben een stal dus ik zal de hele dag wel rondlopen 
Dus ze heeft vanavond nog even lekker los gestaan
Helemaal happy wordt ze daarvan, Grace kan dan echt zo'n 'glimlachje' op dr mond hebben xD Lastig uit te leggen maar wel leuk om te zien
s_v schreef:Wat goed dat dr been niet meer gezwollen is! Als ze zo'n gekke sprongen maakt, heeft ze vast ook geen pijn meer![]()
En wat schattig dat ze zo gaat rollen nu, de paddock ligt er nog lekker los en mul bij daar, geen last van de vorst?
van paard wat continue in t werk staat naar paard wat braaf mee moet lopen 3x per dag een paar minuutjes en dan ook nog niet eens zo goed snapt waarom, ieder blaadje was gelijk leuk natuurlijk en ieder rondje op de paddock aflopen want we gaan nu vast los
Wel last van vorst hoor, t is hier op t moment -7

Ze komt nu t zo vriest 1,5 uur per dag in het land en 1 uur per dag in de paddock

En Grace? Die wilde alleen maar spelen maar was wel voorzichtig