Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mvdende schreef:Willen jullie een een gokje wagen? Ik weet het zelf ook niet. Ruin van 1.53. Is helaas 2 jaar geleden verkocht daarom zo even snel geen goede foto's op mn mobiel kunnen vinden
[ [url=m/mF5Hc1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A3Avge.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sOfqht.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cUXNLC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ViPOkd.jpg]Afbeelding[/url] ]
mvdende schreef:We zullen het nooit zeker weten. Draver heb ik veel vaker gehoord. Zelfs een man die in de draverij zat, zei volle Draver. Al kan ie niet echt hard draven. Dus wel vrij zeker dat ie nooit gekoerst heeft. Was een keer buiten rijden met een volle koersdraver en deze pony. Ze gingen er vandoor. De "echte" Draver in draf, de mijne in volle galop.

_Denise_ schreef:@ LoveUggs: KWPN heb je al genoemd als de ene helft. Ik vind het hoofd vrij edel, vermoed dat hier ook Arabisch bloed bij zit. Gezien je eerdere hint over het bestaan uit verschillende kruisingen, gok ik dat het andere gedeelte NRPS is.

Joolien schreef:KWPN en NRPS hebben niet echt uiterlijke rastypische kenmerken die van elkaar verschillen, dus die is niet zo bijzonder, sorry
Kiki, ik zou zeggen haf X pre.
Maar hoe komt je paard dan aan zijn vlekken? Komt dat bij NRPS vandaan?

_Denise_ schreef:@ kiki1976: Ik ga voor haflinger x tinker. Ze doet me heel erg denken aan een zelfde kruising hier op bokt, maar dan zonder vlekken.

Eerder Duitse rijpony/NRPS type, zoals de pony's van Du Bois bijvoorbeeld.