Ik meld me ook voor dit jaar!!

Samen met Endoury

Endoury is een (officieel nu 8) 7 jarige ruin van 1,62 m. en helaas niet van mijzelf... Maar aangezien zijn eigenaresse naar Italië is geëmigreerd voelt het toch wel als m'n eigen paardje... =3
Endoury is een apart paard met een apart karakter XD
Onze doelen voor dit jaar zijn:
* Als eerste zoveel mogelijk plezier maken
* Als tweede wil ik dit jaar gaan werken aan zijn trailerangst, met als doelstelling dat hij uiteindelijk met twee/drie personen te laden is zonder angst, touwen achter langs, steigeren, slaan, weg rennen etc.
* Als derde wil ik uiteindelijk met rust en plezier in de *hele enge* dressuurbak kunnen rijden bij ons op stal.
* Als vierde heb ik als doel om dit jaar onze eerste springwedstrijd te rijden
(* En hoop ik stiekem ook op een eerste crosswedstrijd.... )
* Als vijfde wil ik werken aan een betere conditie en buitenritten maken van langere afstanden om uiteindelijk een keer met een enjoy the ride rit en/of endurance wedstrijd mee te doen
* Als zesde en voorlopig laatste en stiekem mijn grootste doel is om het aantal ambulanceritjes, ziekenhuisbezoeken, gebroken/gekneusde botten en hersenschudding op 0 te houden
Doelen voor Januari:
* Zoveel mogelijk plezier maken
* Werken aan zijn trailerangst
* Werken aan zijn angst voor de dressuurbak
* En dressuur en springmatig zijn training weer op te pakken (door stage de afgelopen weken is dit helaas helemaal afgezakt....)
* En natuurlijk het jaar beginnen zonder ziekenhuisbezoek
De doelen zijn nog wat globaal... maar misschien dat ik dit wat kan specificeren naarmate we hiermee aan de slag gaan.
En natuurlijk nog een foto van mijn kleine draakje....
[*img]m/lvyaua.jpg[/img]
[*img]m/q7enaB.jpg[/img]