En weer een paard die zich verspringt op de waterbak. Terwijl er toch geen schaduwen zijn enzo. Dan zal het isschien de schittering zijn in het water, die vertekend.
Jordy maakte een nare smak. Liep zelf naar ambu maar zag er niet florisant uit. Heb de val op een filmpje gezien. Na een poosje jordy zien lopen naar de ambu. Erg sneu.. Paard maakte ook een smak.
Aardig wat vallen. Hoop dat ze t allemaal goed maken
Kim_RC
Geplaatst: 08-10-16 14:34
Ik stond bij hindernis 20 toen Jordy gevallen is. We schrokken ons dood, hij was volgens mij wel eventjes van de wereld.. Hij maakte inderdaad wel een enorme smak, vol op zijn hoofd! EHBO riep meteen de ambulance op, en wedstrijd heeft inderdaad een tijdje stil gelegen.. Ruiters wisten nergens vanaf want toen Jordy daar nog op de grond lag, kwam de volgende er weer aan. Was écht heel erg schrikken!
Weet iemand wat Jan van Beek gemaakt heeft? Wij hebben hem niet gezien, of wel gezien maar niet doorgehad dat hij dat was haha
Tendance
Geplaatst: 08-10-16 15:11
Jan van Beek is niet gestart. Was al teruggetrokken nog voor de keuring na de dressuur.
Is er iemand die weet hoe het met nummer 92 is afgelopen? Die viel vlak voor ons en werd afgevoerd met een ambulance, maar kan zelf niks vinden.
CalvinenGino
Geplaatst: 08-10-16 18:00
Ik heb eentje bij de 2e waterbak, H18 vies zien vallen, heel ongelukkig maar helemaal plat. Paard had zich bezeerd in zijn oksel, flink wat bloed ff. Maar ruiter was oke! Ook die schimmel bij de eerste waterbak was denk ik ruiterfout, een grote afstand op de eerste van het in-uitje, dus kwam heel krap voor de tweede.
Oh Tim gevallen vroeg mij al af of ik hem nu gemist had.