Fijn dat je nu een lekker zadel hebt, succes met je les!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en we moeten ook nog steeds samen een ritje maken
Sta je nog steeds vlakbij de vlietlanden?
soesje321 schreef:Dit topic heb ik niet eens gezien![]()
Nou ik kom ook lekker volgen Do!
Wat gaat de tijd snel zeg, echt niet normaal! Ben zo blij voor jou en knappe Tink dat jullie een goed zadel hebben gevonden! En wat een leuk setje![]()
En de foto's blijven fantastisch!
En goed gedaan met dat springen zeg! Wow
marjo1996 schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat Do!!en we moeten ook nog steeds samen een ritje maken
Sta je nog steeds vlakbij de vlietlanden?

Jackytje schreef:Leuk dat je het misschien weer gaat oppakken! Vond je filmpjes altijd leuk. Kan ook niet anders met zo'n leuke Tinker![]()

!
M_maxx schreef:Ik vind jullie topic echt leuk om te volgen, en hou van je vlogs/video's! Geabonneerd

Janntjuh schreef:Jemig wat een snor heeft ze![]()
Die beugelriemen kan je gewoon omdraaien zodat de gesp naar beneden zit, je kan eventueel zo'n leren hoesje eroverheen doen, blijft wat beter zitten dan dat stoffen dingetje: https://www.divoza.com/nl/pagony-beugelriemhoezen
Wat ik teveel overhad van de riem heb ik af laten snijden, gewoon gratis bij de schoenmaker
Leuk om jullie weer bezig te zien!

marjo1996 schreef:Wat leuk do!! Heb je toevallig zondag tijd voor een ritje samen?
, ga naar boerderij Geertje
, springen met Bell en even op visite op m'n oude stal!
Maar dat ging toen echt heel erg goed! Mega trots op d'r! Tot we gingen galopperen en echt, dat was zo'n drama. Het lukte maar niet en na 5 passen viel ze weer terug in draf plus wanneer ik zeg braaaaf of goeeedzo dan gaat ze ook weer over in draf. Uiteindelijk lukte het om een heel rondje te galopperen en dat was goed zo. Echter denk ik dat het onder andere te maken heeft met de warmte, ze zit zo zwaar in haar wintervacht en was dan ook echt klets en kletsnat van het zweet.
, mensen die ook vanuit huis speciaal naar buiten komen om te kijken.
Eenmaal thuis heeft ze lekker voor ons huis kunnen grazen dus dat vond ze prima. Ritje terug naar huis, iets meer dan een uurtje weer, ging ook top.
In een vorige video liet ik zien dat we met van die simpele plastic blokken en balkjes sprongen maar vandaag toch echt even staanders neer gezet. Ze wilde namelijk best vaak over de blokken heen springen of er om heen gaan. Ze vond een stijltje springen (50 cm) heeel lastig en redde het telkens niet. Kruisjes gingen echt heel erg goed.

Maar de truuk is veel belonen en tussendoor veel rechte stukjes (wat dus gemakkelijker is) als 'beloning'.

Dan hebben we flink nog wat oefentijd!
Ik was er ruim op tijd bij dus heb het goed weten te kunnen behandelen met sudocreme.