Normaal voert Django dan een goede Spaanse draf uit, vandaag vond hij die echt niet fijn en kwam qua coördinatie helaas niet lekker uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VisibreTeam schreef:Zus en dus eigenaar :y)
Normaal voert Django dan een goede Spaanse draf uit, vandaag vond hij die echt niet fijn en kwam qua coördinatie helaas niet lekker uit
Susan88 schreef:Ik heb ook genoten van de dag! Fijne sfeer en minder massaal, heerlijk vind ik dat.
Iemand toevallig een OV chipkaart gevonden? Ik ben die van mij helaas verloren tijdens de equiday. Het is een persoonlijke OV chipkaart met een hoesje van studentenreisproduct.nl eromheen.
REnD schreef:ja zoiets dachten wij dus ookal. vind het ook wat jammer dat het was : galop. 2 rondjes galop er daarna weer door. en dat er veel hetz3lfde werd gedaan. is voor Django ook moeilijk etc maar had bijna geen "wow" momenten

_Dominique schreef:https://www.youtube.com/watch?v=4sZ4QZAIuZE
Vlogje
Hier waren toch wel Visibre, Nalanta en Chris Irwin favoriet. 2 Lazy 7 Ranch ook trouwens!
Heel erg mega bedankt!! VisibreTeam schreef:Zus en dus eigenaar :y)
django geniet dubbel en dik van mee gaan op show

SammyFloor schreef:Ik was er ook bij! Met de kleinste pony in de horse agility challenge!
Het was zo'n leuke ervaring! We hebben zo hard genoten, voor het eerst in een binnenpiste, voor het eerst met zoveel mensen en applaus rond zich en Arthur deed het geweldig
Mijn trots loopt echt over!