Equiday najaarseditie - 8 oktober 2016

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Re: Equiday najaarseditie - 8 oktober 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:33

Zus en dus eigenaar :y)

Normaal voert Django dan een goede Spaanse draf uit, vandaag vond hij die echt niet fijn en kwam qua coördinatie helaas niet lekker uit :)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:34

VisibreTeam schreef:

Normaal voert Django dan een goede Spaanse draf uit, vandaag vond hij die echt niet fijn en kwam qua coördinatie helaas niet lekker uit :)

ja zoiets dachten wij dus ookal. vind het ook wat jammer dat het was : galop. 2 rondjes galop er daarna weer door. en dat er veel hetz3lfde werd gedaan. is voor Django ook moeilijk etc maar had bijna geen "wow" momenten

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:38

Ik heb ook genoten van de dag! Fijne sfeer en minder massaal, heerlijk vind ik dat.

Iemand toevallig een OV chipkaart gevonden? Ik ben die van mij helaas verloren tijdens de equiday. Het is een persoonlijke OV chipkaart met een hoesje van studentenreisproduct.nl eromheen.

Edit: ook al een mailtje naar de organisatie gestuurd, maar zij hadden helaas ook niks gevonden/ binnen gekregen.
Laatst bijgewerkt door Susan88 op 08-10-16 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:38

Helaas niks gevonden of gezien :n

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:39

Susan88 schreef:
Ik heb ook genoten van de dag! Fijne sfeer en minder massaal, heerlijk vind ik dat.

Iemand toevallig een OV chipkaart gevonden? Ik ben die van mij helaas verloren tijdens de equiday. Het is een persoonlijke OV chipkaart met een hoesje van studentenreisproduct.nl eromheen.

alleen die van mijn bijrijder gezien. jmer genoeg. is het er zo een dat er automatisch geld opkomt? dan gelijk stopzetten!!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:39

Niet gevonden!

Agility vond ik leuk gepresenteerd, Nikki! Ook een compliment voor je rustige manier van lesgeven icm met kleine stapjes. :j Ik had een stukje van je eerste clinic gezien

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:44

REnD schreef:
ja zoiets dachten wij dus ookal. vind het ook wat jammer dat het was : galop. 2 rondjes galop er daarna weer door. en dat er veel hetz3lfde werd gedaan. is voor Django ook moeilijk etc maar had bijna geen "wow" momenten

Oke bedankt voor je feedback :)

Ik ben zelf gewoon enorm tevreden als ik deze demo vergelijk met die van april, eerste jaar mee op show dus ik ben blij. Nu winterstop en er flink tegenaan met trainen :))

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:45

Mailtje van de organisatie: ov chipkaart gevonden! *\o/*

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:52

_Dominique schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=4sZ4QZAIuZE

Vlogje :D

Hier waren toch wel Visibre, Nalanta en Chris Irwin favoriet. 2 Lazy 7 Ranch ook trouwens! <3

Dat liedje wat je zoekt: de intro tune van de tv serie cold case

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:54

DANKJEWEL!!!

Ik hoorde het. En echt, ik wist het gewoon niet, kon er maar niet opkomen. :') Heel erg mega bedankt!!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:59

VisibreTeam schreef:

Ik vond hem ook erg gespannen in het begin. De muziek was vrij druk en ik zag veel spanning en verwarring bij het paard. Toen je zusje afsteeg en jullie met z'n tweeen waren oogde hij veel rustiger.

Vond het soms bijna gevaarlijk ogen, vooral in het begin. De sneakers van je zusje snapte ik niet zo goed, als je dan in de beugel blijft hangen... en Django drukte je meerdere malen half omver met z'n schouder. Om over het uitslaan met de voorbenen bij het steigeren maar te zwijgen. Hier hoorde ik meerdere mensen over.

Ik had het idee dat jullie in het begin allemaal wat teveel spanning hadden en dat jullie 2 aan het eind bij elkaar inklikte en toen zag het er zoveel fijner uit.
Het leek of jullie nog niet helemaal klaar waren voor een demo op zon evenement, maar jullie connectie was wel duidelijk te zien.

Conclusie: beetje beter oo veiligheid en respect voor jouw persoonlijke ruimte letten en dan heb je volgend voorjaar een vlekkeloze demo! :)
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 08-10-16 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:59

_Dominique schreef:
DANKJEWEL!!!

Ik hoorde het. En echt, ik wist het gewoon niet, kon er maar niet opkomen. :') Heel erg mega bedankt!!

Is een super mooi muziek stuk! Heb m ook op m'n iPhone staan, haha!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:07

Isabel_k schreef:
Die zwarte was van jou? :o Ik was zó verliefd op die pony! _O-

Hahah jaaa dat monster is van mij hihi <3

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:10

Ik vond haar/hem echt geweldig hahah. Ik volg jullie op Insta nu! :))

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:24

@eileen we hebben dit jaar animal event en horse event ook gedaan. Weet niet of je hem in de voorjaar editie hebt gezien? Dan was dit al zo enorm veel beter. Baal dat mijn tijd opwas want wilde dolgraag nog even een praatje doen en wat dingen toelichten.

Steigeren doet hij uitslaand, niks gevaarlijk aan Gelukkig. Hij kwam idd naar binnen, onzekerheid van zijn kant.

Heb twee weken zitten twijfelen of ik hem überhaupt mee ging nemen omdat er echt iets niet lekker zat in de trainingen thuis maaR had besloten t gewoon te doen en te zien waar t schip zou stranden :) django geniet dubbel en dik van mee gaan op show

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 07:54

Ik heb ontzettend genoten! Na de drukte en chaos van Horse Event was dit zo gezellig, niet te druk, maar wel goed gevuld! Ik heb vooral genoten van de 2L7R en Lucie Klaassen. Daarnaast ook leuke dingen kunnen shoppen, rijbroek en neckring, dus wij kunnen er weer tegenaan :)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 07:57

"Het kado voor Madee, Romy, en Fenna" was trouwens een mini touwhalstertje :j

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 07:58

Ik vond het een heerlijk evenement ! Gezellig en overzichtelijk.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 08:40

Leuke vlog Dominique heb op je geabboneerd. Zijn er ook mensen die de horse agility challenge helemaal heeft gefilmd? Ik kom zeker in het voorjaar en hoop dat er dan ook wat horse agility demo's zijn

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 10:05

Ik was er ook bij! Met de kleinste pony in de horse agility challenge!
Het was zo'n leuke ervaring! We hebben zo hard genoten, voor het eerst in een binnenpiste, voor het eerst met zoveel mensen en applaus rond zich en Arthur deed het geweldig :D
Mijn trots loopt echt over!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 10:17

SammyFloor schreef:
Ik was er ook bij! Met de kleinste pony in de horse agility challenge!
Het was zo'n leuke ervaring! We hebben zo hard genoten, voor het eerst in een binnenpiste, voor het eerst met zoveel mensen en applaus rond zich en Arthur deed het geweldig :D
Mijn trots loopt echt over!

ik en mijn bijrijder:
OEH HIJS LEUK
AWH HIJ IS ZO KLEIN
KIJK NOU

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 10:47

@Nikki: ik vond het stuk tuigloos een fijn beeld geven, echter met je zusje er op oogde het onrustig en gehaast. Jij kent Django natuurlijk veel beter, maar ook ik (en meerderen in het publiek) vonden er momenten inzitten dat het er gevaarlijk uit zag.
Jij weet dan misschien dat het goed gaat komen, maar het is denk ik niet wat je met je demo wilt uitstralen.

juliar99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:02

Ik vond de demo van 2 lazy 7 ranch heel gaaf! ( beatrixhal)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:33

Die vond ik ook het gaafste inderdaad!

Er staat nu ook een verslagje op mijn blog. Er is zo veel gebeurd dat ik echt maar een paar dingen een 'highlight' gegeven heb. :j

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:38

Leuk verslag!