Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xAnthea schreef:Jammer TS, er worden nuttige tips gegeven maar ik vind nou niet dat je er goed mee omgaat... Er wordt zelfs aangeboden om jou te helpen met foto's en rijden, maar daar ga je niet op in.
Voor ons maakt het niet uit of die pony verkocht wordt hoor, het is voor jou en jij vraagt hier tips. Dat je die manen niet wilt afdoen, prima, maar met lange manen kan je een pony netter voorstellen dan dit.
Succes met de verkoop iig.

AlwaysH schreef:Dat kan je dan toch gewoon normaal zeggen? We eten je niet op als er iets is hoor, je hebt geen schild nodig.
Ik weet zeker dat hij bekijks zal krijgen als de advertentie is verbeterd.
Het was handiger geweest als je eerder vertelde dat je dit had geregeld, want nu plaats je deze overdreven reacties terwijl wij niet op de hoogte waren.
MelissaV schreef:AlwaysH schreef:Dat kan je dan toch gewoon normaal zeggen? We eten je niet op als er iets is hoor, je hebt geen schild nodig.
Ik weet zeker dat hij bekijks zal krijgen als de advertentie is verbeterd.
Het was handiger geweest als je eerder vertelde dat je dit had geregeld, want nu plaats je deze overdreven reacties terwijl wij niet op de hoogte waren.
Op pagina 2 heb ik al vermeld dat ik een ruitertje gevonden had en nieuwe foto's ging maken om vervolgens een nieuwe advertentie te maken. Maar iedereen blijft er over doordrammen, waardoor het topic nu 5 pagina's heeft met allemaal dezelfde reacties en tips.
Na 1 pagina weet ik ook dat de foto's niet goed zijn en heb ik dus besloten om nieuwe foto's te maken. Als mensen dan 100x hetzelfde nog eens herhalen terwijl ik al meermaals verteld heb dat ik een ruiter heb en nieuwe foto's ga maken wordt ik inderdaad pissig
Tieneke schreef:Ts, ik zag trouwens op Kapaza dat je nog een andere pony aanbiedt. Als ik jou was, zou ik van deze ook gelijk goeie foto's plaatsen, zeker omdat ik dacht gelezen te hebben dat die voorlopig niet meer berijdbaar is? En als je schrijft dat de prijs overeen te komen is, zou ik het bedrag weglaten, want dat is toch een drempel waardoor velen niet gaan reageren.
(Je insinueerde trouwens dat je misschien wel een pb stuurde naar mensen die iets aangeboden hebben. Ik heb alleszins geen pb ontvangen, maar mijn aanbod staat hoor, ik moet het alleen op voorhand weten. Dus kijk maar of het morgen lukt met de nieuwe foto's, in elk geval veel succes met de verkoop! Vind het een leuke pony.)
kayaxtg schreef:Deze standfoto's zijn stukken beter! Nu nog en paar bewegingsfoto's en onder het zadel en dan komt het denk ik wel goed.![]()
Edit: doe je nog rijfoto's? Of alleen filmpje of aanvraag?
anjali schreef:Even iets voor iedereen die een pony of paard wil verkopen: Lange manen zijn aantrekkelijk. Als de koper die kort wil dan doet hij dat zelf wel.Scheer hem ook niet want je weet niet hoe de nieuwe eigenaar het dier wil stallen.Misschien op de wei? En zorg er voor als iemand komt kijken dat hij dan voorgereden kan worden! Ik heb wel meegemaakt dat er zelfs geen tuig beschikbaar was zodat hij helemaal niet geprobeerd kon worden!!!!Die heb ik toen trouwens wel genomen omdat hij op proef mocht voor ik betaalde.Maar meestal mag dat niet en dan moet hij wel ter plekke geprobeerd kunnen worden.En laat hem dan ook niet eerst lange tijd staan zonder er iets mee te doen,zodat de potentiele klant er tidens de proefrit een ongeluk mee krijgt (heb ikzelf ook meegemaakt)