TerraHowrse schreef:Picasso schreef:Wauw Janine.. Ik had het persoonlijk alleen over de niet klantvriendelijkheid en het ongeïnteresseerde gedrag van de medewerkers in de winkel (Divoza) (het is het visitekaartje van het bedrijf!!!!) , en ja ik ben altijd vriendelijk en beleefd in winkels maar ik ben verdorie wel klant en het gros van het personeel straalt daadwerkelijk uit dat ze zich (op z'n zachtst gezegd) niet echt prettig voelen in de winkel en weinig zin hebben om je te helpen of te voorzien van info. Zo zijn er meer die tegen hetzelfde probleem aanlopen, ik hoor het links en rechts om me heen. Dus als ik dan de keuze heb, rijd ik liever door naar Epplejeck.
Ik ben het hier mee eens. Ik kom nooit meer bij de Divoza, ik vind de medewerkers bij het filiaal bij mij in de buurt heel erg uit de hoogte en verwaand.
Helemaal mee eens!
Toen ik een klacht had werd ik echt onfatsoenlijk te woord gestaan in de winkel en deed men geen enkele moeite om een oplossing te vinden.
Vervolgens schriftelijk een klacht ingediend, is nooit op gereageerd
Ik besteed per jaar een best bedrag aan ruitersportartikelen met 5 paarden en een pony op stal.
Gelukkig kan ik mijn geld ook bij EJ en andere winkels kwijt, mij zien ze niet meer terug bij Divoza.
EJ heeft altijd leuke acties, personeel groet uit zichzelf en is vriendelijk zonder opdringerig te zijn en toen 1 van mijn nieuwe schoenen vreemd bleek te piepen heb ik zonder gedoe een nieuw paar gekregen.
Ergernis vind ik het zoeken naar mijn maat tussen al die rijbroeken, lengtematen zijn soms lastig te vinden.
Volgens mij zijn "wij" wat meer van de show en de bling dan "jullie" in België, even heel zwart-wit gesteld. Kom voortaan wel naar België, geloof ik. Ik kom graag voor 'bruikbaar' en niet voor 'als het maar niet vies wordt'.
En dit hoor ik van verschillende mensen... Divoza doe er iets aan!
Heb alle broeken geordend (maat en merk) alles opnieuw opgeplooid wat een beetje slordig lag en wat gepoetst. Zadeldoeken liggen weer netjes in het rek (liggen sws al geordend per maat) en alle tokken ook nog eens mooi geplaatst
verdere tips zijn nog altijd welkom
Na een beetje dreigen met mijn rechten als consument het bedrag teruggekregen, maar mijn laarzen toch mooi bij de EJ gehaald!
eeehh van het hoofdkantoor. Drama puur, hoorn op de haak en ik weer terug bellen.. Ga daar dus niet graag heen.