[VOLG] Mijn ultieme droom gaat in vervulling..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kukkie

Re: [VOLG] Mijn ultieme droom gaat in vervulling..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 09:54

Ik zou ook nog bij een paar andere paarden gaan kijken. Liefde maakt blind. En jij lijkt zo manisch door je eigen zoektocht en eerste verliefdheid.

Je wilde iets anders. Hou je verstand erbij. Op elke andere stal met elk ander ras was je wellicht ook een pony of paard tegengekomen waar je ineens 'die klik' mee voelde. Dat gebeurt nu eenmaal als je voor het eerst op zoek mag.

Ik zeg niet dat je deze merrie moet laten gaan... misschien is zij het wel. Maar je munt simpelweg geen goede keuze maken nu je deze enorme oogkleppen op hebt gezet.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:06

Eens met bovenstaande.

Tuurlijk moet je een paardje kopen waar je verliefd op bent.

Maar je wilde een kleine pony om mee te mennen. Misschien iets groter zodat je er ook op kan rijden. This is the opeside.

Een groot renpaard die je te groot vind om te mennen. (Wie weet verandert dat nog en doe je hem voor de wagen).

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:22

Ik ga je 'zoektocht' ook volgen. Ga op je gevoel af, dan komt het allemaal goed! :D

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:51

Als het goed voelt zou ik niet nog ergens gaan kijken.. kost mij en de eigenaar van dat paard alleen maar tijd terwijl mijn gevoel al lang gekozen heeft..
Ik zocht een haflinger jaarling en kwam thuis met een 5 jarige draver.. je wensen kunnen echt zomaar veranderen als je het juiste paard gevonden hebt..

Mocht je idd nog twijfel hebben zou ik idd wel nog erg anders gaan kijken..
En als je dan iets zoekt qua karakter van een renpaard.. zou je bij een draver kunnen kijken.. Deze kun je vaak ook proberen voor de kar.. wellicht dat je dan toch een vertrouwd gevoel krijgt bij het mennen met een groter paard..

En mocht je idd twijfelen ivm karakter en grootte en t mennen.. dan zou ik idd eens kijken voor nrps, New forest, connemara, Welsh etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 16:15

Zoals ik in een andere post van mij had uitgelegd is het mennen bijzaak geworden. De eisen die ik had zijn inmiddels met de grond gelijk gemaakt en ik ben niet meer specifiek opzoek.

Dit paard is nu heel spontaan op mijn pad gekomen, hoorde van een meisje van stal die traint voor de eigenaar van dit renpaard dat ze gister eigenlijk foto's zouden gaan maken om haar op Marktplaats te zetten. Dat gaat nu dus niet meer gebeuren haha.

Vandaag hebben we niet zoveel gedaan vanwege het slechte weer. Tussen de buitjes door hebben we lekker gewandeld en verder hebben we enorm lang zitten tuttelen, freubelen en borstelen. Dinsdag heb ik nog een afspraak om met haar te gaan rijden. :)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 21:06

wat super leuk heel veel succes met je zoektocht ik heb ook altijd eigen paarden gehad en bij mij heb ik het vooral van me ma want die heeft altijd eigen paarden gehad hoop voor je dat je een leuk maatje kan vinden en waar je veel plezier van heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 12:49

Het avontuur stopt hier. De koop gaat niet door en ben er eerlijk gezegd gigantisch van op z'n kop..

Heb momenteel weinig zin om nog verder te kijken en te zoeken. Maarja, wie weet later weer.

Edit; de reden vertel ik liever in pb.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-08-16 13:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 12:51

Waarom gaat de koop niet door? :(:)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 12:51

Oh wat een vervelende wending :(:) wat is er gebeurd?

Even pas op de plaats om het te verwerken en daarna op jouw tempo weer verder.. rustig rondkijken, je droompaard komt wel op je pad!

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 12:52

Wat jammer! Hoezo gaat de koop niet door? Misschien kom je over een tijdje wel een paard tegen waar je helemaal niet naar gezocht hebt, maar gelijk een klik mee hebt. Niet de hoop opgeven!

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:00

Heel jammer dat het nu zo loopt. :(:)
Geen idee wat er gebeurd is.
Laat het even bezinken, maar probeer je plezier met de paarden niet te laten vergallen door hoe dit nu gelopen is.
Houdt je ogen open. Over een poosje komt er vast een keer een leuke pony/paard op je pad.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:01

oooh wat jammer.
Laat het even bezinken. :(:) Tijd genoeg om later terug rond te kijken. :(:)

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:03

Oei dat is ook wel heel plots, hopelijk is het niets ergs? Er zal heus wel in de wereld het perfecte paardje voor jou rondlopen ;)

Iris_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:04

Jeetje ik dacht dit klinkt als een match made in heaven en toch is er blijkbaar iets waardoor het niet meer zo is. Wat jammer! Even laten bezinken en er komt vanzelf weer iets op je pad!

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:07

Ik ben wel heel benieuwd waarom de koop niet doorgaat.
In ieder geval heel vervelend voor je, je was juist zo enthousiast :(:)

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:08

Wat jammer zeg, je klonk zo positief. Balen zeg.
Waarom gaat de koop niet door?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:20

He wat balen TS, je klonk echt onwijs enthousiast in je eerste berichtje, watskeburt? :(:)

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:30

Ik was dit topic stilletjes aan het volgen.. meid what happened? Je hele enthousiasme is omgeslagen. Wat jammer dat de verkoop niet doorgaat!

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:32

Hè verdorie... en je was nog wel zo blij! Hoe komt t?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:39

TS. Ik vond het ook wat moeilijk te volgen. Het ene moment vind je het vervelend dat er mensen zijn die melden dat je het rijden zult gaan missen, want, zo schrijf je, dat is echt niet zo en het volgende moment ben je enorm enthousiast over een paard dat compleet niet aan je zoektocht voldoet.

Je enthousiasme is prachtig. Het is ook geen kritiek, je mag doen wat je zelf wil. Ik hoop alleen dat je in je enthousiasme je hoofd niet vergeet en wel goed blijft nadenken over wat jij zelf wil. Want jij bent in deze zoektocht de enige wiens mening er toe doet.

Verder vind ik het jammer voor je dat je nu een teleurstelling hebt opgelopen met het renpaard. Ik ben benieuwd waardoor dat zo is gekomen.

Ik wens je vooral veel plezier in je zoektocht, waarbij je hart èn je hoofd het samen 100% eens zullen zijn en je heeeeel lang van je nieuwe vriend of vriendin mag genieten.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 14:03

Ah nee joh! Wat is er gebeurt?! Super balen TS. Lekker rustig verder kijken.. Heeft geen haast toch? :) er komt vast een geweldig paard op je pad!

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 14:05

Hier nog een stille meelezer, wat jammer meis dat het zo loopt, maar geef het niet op, als deze koop niet door gaat dan was ze ook niet voor je bestemd.

Er komt vast een fijn dier op je pad!

anna_gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 15:29

Wat jammer ik volg al een tijdje stil mee.Je komt vast nog een leuk en lief paard tegen, geef niet op :(:)

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 15:34

Hé wat balen, ik kwam net even nieuwsgierig een kijkje nemen hoe de vorderingen waren. Ben ook wel benieuwd naar wat de reden nu zo plots is, je leek zo enthousiast!

Het is even balen maar ik weet zeker dat er een pony of paard op je pad komt waar je (ook) de klik mee zult hebben!

Miranda_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 15:48

Ik volg je topic ook stilletjes, ben benieuwd waarom het niet doorgaat? Je was zo enthousiast! Ontzettend jammer :(